پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در نشست تبیین مبارزات سیاسی امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی مطرح شد؛
۱۴۰۲-۰۳-۲۵

تخریب بزرگان دین و انقلاب در دستور کار دشمن است

یک مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به ابزارهای دشمن در مبارزات افزود: در زمان صدر اسلام یکی از ابزارهای دشمن تخریب چهره پیامبر(ص) با القابی چون جادوگر، شاعر و... بود که این مسئله امروز در تخریب چهره امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب نمود دارد و دشمنان مدام در حال سم پاشی در رابطه با این بزرگواران و خانواده آنها هستند.

به گزارش آستان نیوز نشست تخصصی امام رضا(ع) مجاهد خستگی ناپذیر با موضوع تبیین مبارزات سیاسی ایشان با حضور جمعی از ناظران هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان مشهد برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام محمدعلی فیض آبادی مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مبارزات سیاسی امام رضا(ع) یک الگوی متعالی برای همه خواص و مردم عادی است گفت: خلفای عباسی سعی بر تخریب چهره امام رضا (ع) داشتند و قصد داشتند در مناظرات، ابعاد زندگی شخصی، معنویت و... تخریب کنند اما درایت امام رضا (ع) مانع از این مسئله شد تا اینکه در نهایت دشمنان به حذف فیزیکی آن امام رئوف روی آوردند.
 

رسانه ها، ابزار دشمن برای تخریب دین
وی درباره دیگر ابزارهای دشمنان افزود: در زمان صدر اسلام با ایجاد سروصدا قصد داشتند تا کسی صدای قرآن خواندن پیامبر(ص) را نشنود و امروز هم دشمنان با استفاده از رسانه ها قصد دارند صدای دین را از مردم دور کنند. همچنین از دیگر ابزارهای دشمن استفاده از چهره های مشهور بر ضد دین است که در زمان صدر اسلام افرادی چون ابوموسی اشعری این کار را انجام دادند و امروزه هم چهره های مشهور اوایل انقلاب بر ضد اسلام کار می‌کنند.
حجت الاسلام فیض آبادی با بیان اینکه فساد قدرت و ثروت آفت جامعه اسلامی است تصریح کرد: برای پیروزی و موفقیت در دنیا عوامل زیادی موثر است که از جمله آن دوری از ارتداد و فریب نخوردن از کفار، مهربانی با مردم، مبارزه با دشمن و شهامت تبیین و روشنگری، جدی گرفتن توطئه های دشمن، عشق به خدا در انجام کار و پرهیز از انجام کارهای غیر الهی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی