پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به میزبانی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی انجام شد،
۱۴۰۲-۰۳-۲۷

تشرف رئیس مجلس علما و امام جمعه لکنو هندوستان به حرم مطهر رضوی

به میزبانی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی و همکاری سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، جمعی متشکل از رییس مجلس علما و امام جمعه لکنو و رییس انجمن اساتید دانشگاه و سردبیر روزنامه صحافات کشور هندوستان به بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) مشرف شدند.

به گزارش آستان‌نیوز، این گروه پس از حضور در حرم مطهر رضوی و کسب توفیق زیارت این بارگاه منور، در سازمان علمی وفرهنگی آستان قدس رضوی با روسای دانشگاه‌های علوم اسلامی رضوی، امام رضا(ع)، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و مدرسه عالی فقاهت، دیدار و گفت‌وگو کردند و از نزدیک با فعالیت‌های این مجموعه‌ها آشنا شدند.

همچنین بازدید از موزه نفایس حرم مطهر رضوی،کتابخانه آستان قدس رضوی و نمایشگاه رواق خدمت از دیگر برنامه‌های این گروه در تشرف به بارگاه منور رضوی بود.

از دیگر دستاوردهای تشرف این گروه می‌توان به آشنایی با فعالیت‌های مختلف آستان قدس رضوی در حوزه‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی، اقتصادی و... بررسی زمینه‌های مشترک همکاری اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی