پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در روزهای پایانی ماه ذی القعده انجام شد،
۱۴۰۲-۰۳-۲۷

تشرف خادمان آستان حسین بن موسی الکاظم(ع)  به حرم مطهر رضوی

همزمان با ایام پایانی ماه ذی القعده  ۱۸۰ نفر از خدام آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم(ع) برای عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا(ع) به حرم مطهر این امام همام مشرف شدند.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با ایام پایانی ماه ذی القعده گروهی از خادمان آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی به مشهد مقدس سفر کرده و با همخوانی نوای «آمدم ای شاه پناهم بده...» به زیارت حرم مطهر امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

پس از عرض ارادت این گروه از خادمان آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به ساحت مقدس امام رضا(ع) برنامه ویژه‌ای همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی و مرثیه‌سرایی و قرائت زیارت امین الله توسط کربلایی حسین داریوش مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) در رواق دار الهدایه حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام راشد یزدی در این برنامه خطاب به خدام آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) گفت:  شما خادمین  در مسیر ارائه خدمت به زائران حضرت امام رضا(ع) هستید که بابت این فرصت مغتنم خدمت شما تبریک عرض می کنم.

حجت الاسلام راشد یزدی با بیان اینکه توفیق و فرصت راهنمایی مردم و رفع مشکلات آن‌ها و خدمت به مردم از عنایات خداوند به شما است، خاطرنشان کرد: خادمین باید تحمل برخورد با مردم را داشته باشند و اگر کسی با آنها تندی نمود در برابر او با محبت پاسخ دهند که این خود اجر بی اندازه ای دارد.

  این برنامه با مساعدت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار و ۱۸۰ بسته متبرک فرهنگی مشتمل بر کتاب، پوستر منقش به ضریح حرم مطهر رضوی و نمک متبرک به خادمان حاضر در برنامه اهدا شد.

بازدید از موزه آستان قدس رضوی و متنعم شدن خادمین آستان  حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از صبحانه متبرک حضرت امام رضا(ع) دیگر برنامه‌های انجام شده در اردوی زیارتی سیاحتی دو روزه خدام این آستان به مشهد مقدس بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی