پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۶

برگزاری جلسه هم اندیشی دبیران کانون های خدمت شمال آذربایجان غربی در خوی

جلسه هم اندیشی دبیران و خادمیاران کانون های خدمت رضوی شمال استان، در چهارشنبه امام رضایی به میزبانی شهرستان خوی برگزار شد

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی در این مراسم که درمسجد امام علی(ع) خوی و با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام آغاز شد، دبیر کانون های خدمت رضوی استان ضمن  تقدیر و تشکر از اعضای کانون های خدمت رضوی شهرستان خوی گفت: همه ما خادمیاریم و بر خود افتخار می کنیم و می بالیم که نشان، لباس و کسوت نوکری امام رضا علیه السلام نصیب و شامل حال ما شده است. 
حجت الاسلام نوروزنژاد با اشاره به ویژگی های خادمیاری اظهار داشت: نوکری امام رضا علیه السلام قوانین و قواره ای دارد که باید خود را ملزم به رعایت این قوانین کنیم و با ساختار آن تطبیق دهیم. 
وی ادامه داد: ماموریت بزرگ شبکه خادمیاری در کشور، تعمیق بخشی محبت حضرت رضا علیه السلام می باشد که باید در این راستا به عنوان خادمیار و نوکر ایشان، عشق و محبت و یاد امام رضا علیه السلام را در دل های مخدومین و زائرین بیشتر کنیم.
دبیر کانون های خدمت رضوی استان در پایان، به فعالیت های انجام شده توسط خادمیاران استان علی الخصوص شهرستان خوی در زلزله اخیر خوی اشاره و از آنان قدردانی کرد.

در ادامه اسکندرزاده مسئول گروه پایش و نظارت مومنانه، گل محمدی معاون خدمت رضوی، اسم حسینی معاون خادمیاری در خصوص مسائل مربوط به خادمیاران، آداب خادمیاری و بررسی مشکلات سامانه خادمیاری سخنرانی کرده و مسائل مربوط به حوزه بانوان با حضور  نجف پیر رابط بانوان استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه اسکندرزاده مسئول گروه پایش و نظارت مومنانه، اسم حسینی معاون خادمیاری و گل محمدی معاون خدمت رضوی، رحیم زاده مسئول روابط عمومی، نجف پیر مسئول و رابط بانوان استان حضور داشتند. 

دعای سلامتی امام زمان(عج) و پذیرایی از حاضرین پایان بخش این جلسه هم اندیشی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی