پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۶

تربیت خبرنگار حرفه ای در کانون تخصصی خبر استان تهران

مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی خدمت رضوی استان تهران گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه خبرنگاری برای پیشرفت خبرنگاران لازم و ضروری است.

به گزارش آستان نیوز از تهران، احمد زمردی، مسئول کانون تخصصی خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان با بیان این که به زودی کارگاه های آموزشی برای خادمیاران علاقه مند به خبرنگاری برگزار می شود، گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی باعث می شد تا خبرنگاران با آشنایی هر چه بیشتر نسبت به حوزه کار خود، مسایل را بهتر ارزیابی کرده و با نگاهی نو، حقیقت اخبار را در جامعه منتشر کنند.
او با اشاره به لزوم داشتن ذهن خلاق در خبرنگاران ادامه داد: یکی از عوامل موفقیت در این حرفه داشتن ذهن خلاق، ذوق و استعداد ذاتی لازم است اما  یادگیری فنون این رشته نیز باید مد نظر علاقه مندان قرار بگیرد.
زمردی تاکید کرد: با توجه به ضرورت تربیت  خبرنگاران کارآزموده در کانون های خدمت رضوی استان تهران، کارگاه های آموزشی خبرنویسی برای خادمیاران علاقه مند به این حوزه در استان برگزار می شود و برگزاری اين كارگاه ها براي ارتقای سطح خبرنگاری حرفه ای نقش بسيار مهمي دارد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(حفظ الله)  براي غلبه بر انتشار شايعات در فضای گسترده خبری ومجازی، گفت: بر همین اساس کسب تخصص لازم و کارآمد و برگزاری كارگاه های آموزشی در عرصه خبر برای خادمیاران ضروری است. 
زمردی در خصوص تداوم برگزاری اين كارگاه ها نیز گفت: در این کارگاه های آموزشی انواع تکنیک های مصاحبه، اصول گزارش و خبرنویسی، شیوه نگارش فارسی در خبرنویسی و دیگر نکاتی که در حرفه خبرنگاری به آن نیاز است توسط اساتید خادمیار به علاقه مندان آموزش داده می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی