پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با صدور حکمی از سوی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۲-۰۳-۲۸

مدیرعامل جدید شرکت شهاب یار منصوب شد

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با صدور حکمی، سرپرست جدید شرکت شهاب یار را منصوب کرد.

به گزارش آستان نیوز، با حکم دکتر سید مهدی سدیدی، سیامک میراحمدی به عنوان سرپرست جدید این شرکت منصوب شد.
در بخشی از حکم انتصاب سیامک میراحمدی آمده است: «ضروری است با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره، همسو با سیاست‌ها و تکالیف ابلاغی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، در چارچوب مفاد اساسنامه شرکت، قانون تجارت و سیاست‌ها و تکالیف بالادستی و مجمع، با بهره‌گیری از تمامی امکانات و سرمایه‌گذاری‌های به عمل آمده در راستای تحول بنیادین برای افزایش بهره‌وری منابع، رشد و تعالی مجموعه اقدام کنید».
 

رشد تولید از طریق ارتقاء بهره‌وری
مدیرعامل شهاب خودرو در جلسه معارفه سیامک میراحمدی که با حضور معاونان این شرکت و همچنین رئیس هیئت مدیره و مدیران شرکت شهاب یار برگزار شد، گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص رشد تولید توام با کسب رضایت جامعه، کارکنان و سهامداران، باید بهره‌وری در کوتاه‌ترین زمان ممکن را افزایش داد.
حامد اصل روستا با تاکید بر استقرار نگاه شرکت‌داری و حرکت در مسیر سیاست‌های اقتصادی آستان مقدس رضوی و بنیاد بهره‌وری موقوفات اظهار کرد: شرکت شهاب یار از طریق توسعه فعالیت‌های مرتبط با خدمات پس از فروش به خودروهای حمل و نقل عمومی و تجاری در گستره جغرافیای کشور و همچنین اصلاح و بهبود بودجه عملیاتی، می‌تواند بهره‌وری را ارتقاء دهد.
علی رمضانی رئیس هیئت مدیره شرکت شهاب یار نیز در این جلسه گفت: با حمایت‌های شهاب خودرو به عنوان سهامدار عمده شرکت شهاب یار، می‌توان به بهره‌ور کردن فعالیت‌ها کمک کرد.
سرپرست جدید شرکت شهاب یار هم درباره برنامه‌های جدید این مجموعه خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر تعالی و همچنین حفظ و گسترش دارایی، درآمد و‌ سود شرکت از طریق تنوع بخشی به منابع درآمدی، از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی