پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۴

گام رو به جلوی خادمیاران رضوی بابل برای ترویج اقامه نماز

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل گفت: خادمیاران رضوی برای ترویج فرهنگ نورانی نماز بین اقشار مختلف به ویژه نسل نو، به مدت هشت شب به نیت امام رضا(ع) با حضور در میدان ولایت این شهرستان نماز مغرب و عشاء را به جماعت اقامه داشتند.

به گزارش آستان نیوز ازمازندران، محمود جعفرزاده دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از همت والای خادمیاران رضوی این شهرستان در راستای رفع آلام نیازمندان به نیت ترویج سیره رضوی اظهار کرد: خادمیاران و یاوران رضوی در کنار رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی و... محرومین از انجام فعالیت های فرهنگی و دینی غافل نیستند.
وی با بیان اینکه ترویج و تبیین آموزه های دینی در برنامه های مناسبتی و مذهبی کانون های محلی و تخصصی خدمت رضوی مورد توجه است، افزود: همچنین اقامه نماز اول وقت به جماعت نیز در برنامه های خادمیاران رضوی مورد توجه می باشد.
جعفرزاده از اجرای طرح ترویج اقامه نماز در شهر و بین شهروندان بابلی توسط خادمیاران و یاوران رضوی بابل خبر داد و گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) با لبیک به خواست امام جمعه محترم بابل برای ترویج فرهنگ نورانی نماز بین اقشار مختلف به ویژه نسل نو، به مدت هشت شب به نیت امام رضا(ع) با حضور در میدان ولایت این شهرستان نماز مغرب و عشاء را به جماعت اقامه داشتند.

وی با بیان اینکه وقت اذان، خادمیاران رضوی با صدای دلنشین اذان می گفتند و همشهریان و مسافران گذری را به اقامه نماز جماعت دعوت می کردند، یادآور شد: نماز جماعت نیز به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید حسین ابراهیمیان با شکوه و جلوه های امام رضایی خادمیاران رضوی و مردم ولایت مدار اقامه می شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی