پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۴

برپایی مراسم روز زیارت نیابتی امام رضا(ع) توسط خادمیاران بابل

پرچم عزای روضه خانگی به مناسبت شهادت امام رضا(ع) در ماه ذی القعده، بار دیگر در منزل زوج خادمیار واحد جوانان و نوجوانان کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل برافراشته شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، واحد جوانان و نوجوانان کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل، درروز زیارتی امام رضا(ع) و شهادت امام در ۲۳ ذی القعده، مجلس روضه خانگی و جلسه بصیرت افزایی کانون از طرح هر خانه یک هیئت، هر خانه یک پرچم رضوی را در منزل زوج خادمیار کانون، با دیباچه ای از تلاوت قرآن و زیارت عاشورا توسط علیجانزاده یاور نوجوان کانون آغاز کردند.

سپس روحانی خادمیار و کارشناس مراسم، با تسلیت شهادت امام رضا(ع)، به  روایت شهادت امام در۲۳ ذی القعده و تبیین موضوع جلسه پرداخت و درباره مقایسه اسلام در باب کارآمدی دین اسلام در عرصه های مختلف زندگی نسبت به دیگر ادیان و توصیه اسلام برای الگوپذیری از اهل بیت در تمام جنبه های زندگی مسلمانان صحبت هایی داشت.
وی با تفسیر آیاتی از قرآن هدف خلقت را در عبادت و خداشناسی خلاصه نموده و پیشرفت در علم و صنعت و تکنولوژی را زمانی هدفمند دانست که در خدمت خدا و خلق باشد تاعامل شناخت و قرب الهی گردد.
طی این مراسم شاکری مداح خادمیار خدمت رضوی، با دعا و صلوات برای ظهور و سلامتی صاحب الزمان(عج) و قرائت فرازی از زیارت امام رضا(ع)، به مدح ارادت رضوی خادمیاران به اهل بیت(ع) بالاخص ثامن الحجج(ع) پرداخت. 
حسن ختام این محفل بیان حکم و احکام در نماز جماعت و همنوایی ای صفای قلب زارم و صلوات خاصه امام رضا(ع) بود و همگی از درگاه امام رئوف(ع)، تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان(عج)، عاقبت به خیری دنیوی و اخروی را طلب کردند و حاضرین با برکت های متبرک به نیت این روضه رضوی، پذیرایی شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی