پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۴

مزار شهید مدافع حرم در روز زیارتی امام رضا(ع) رنگ و بوی رضوی گرفت

خادمیاران رضوی بابل در روز بیست و سوم ماه ذی القعده روز زیارت مخصوص امام رضا(ع) بر جوار مزار شهید مدافع حرم حسن رجایی فر حاضر شدند و از راه دور به نیابت از امام رئوف سلام مخصوص به ایشان فرستادند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ به مناسبت روز ۲۳ ماه ذی القعده روز زیارتی امام رضا(ع) جمعی از خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده و کانون ایثاروشهادت بابل بر سر مزار شهید مدافع حرم حسن رجایی فر حاضر شدند و از راه دور به نیابت از امام مهربانی ها سلام مخصوص به امام هشتما(ع) دادند. 
خادمیاران رضوی با غبارروبی و اهدای گل بر گلزار شهید مدافع حرم ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت ثامن‌ الحجج به نمایش گذاشتند. 
شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر فرزند اصغر چهارم تیر ماه ۱۳۵۴ در کامی‌کلا از توابع بندپی‌غربی، شهر خشرودپی از شهرستان بابل متولد شد. دوران تحصیلاتش را در همان روستا و منطقه تا سطح دیپلم به پایان رساند و از آنجایی که به کار‌های الکتریکی و برق علاقه داشت، مهارت خاصی در این زمینه کسب کرد. در سال ۱۳۷۸ به عضویت سپاه در آمد، در دانشگاه نیز کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت استراتژیک به پایان رساند.
در دی ماه ۱۳۹۴ برای اولین بار راهی سوریه شد. پس از ۲۰ روز مبارزه از ناحیه کتف مجروح شد و برای معالجه و درمان به ایران بازگشت، ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ موعد دوم ماموریتش بود، پس از رزم سنگین ۲۲ روزه در مناطق عملیاتی حلب، خان‌طومان و دیگر مناطق عملیاتی سوریه مشغول رزم بود که در روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ به همراه ۱۲ نفر از همرزمان مازندرانی در منطقه خان طومان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی