پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۹

جلسه «اخلاق اسلامی» ویژه خدمتگزاران میقات الرضا برگزار شد

 جلسه «اخلاق اسلامی» ویژه خدمتگزاران آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، این جلسه همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر زنجانی طبسی امام جمعه موقت طبس ویژه کارکنان و خدمتگزاران آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین دکتر زنجانی طبسی در این جلسه گفت: بر اساس سفارش علمای اخلاق غضب، دنیاخواهی، فریفتگی به دنیا، فریب خوردن از شیطان، غفلت از خدا و فراموش کردن خود به عنوان یک انسان سرچشمه و عامل همه گناهان است.
وی افزود: یاد خدا، اعتراف به گناه نزد خداوند و توبه و پشیمانی، یاد مرگ و توجه به پیامدهای ماندگار گناه از راه‌های دوری از گناهان است.
امام جمعه موقت طبس افزود: با تخلیه وجود از تمامی آلودگی‌ها و آرایش دادن به فضائل اخلاقی روح انسان آینه جمال الهی می‌شود.
 لازم به ذکر است،  جلسه اخلاق اسلامی در روز شنبه اول هر هفته برگزار و کارکنان آستان مبارک هفته کاری خود را با قرائت قرآن و توسل به آقا حسین بن موسی الکاظم(ع) آغاز می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی