پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با شب شهادت امام جواد(ع) صورت گرفت؛ 
۱۴۰۲-۰۳-۲۹

تشرف هیئات مذهبی و عزاداران ابن الرضا(ع) به حرم مطهر رضوی

در شب شهادت حضرت حضرت جوادالائمه(ع) جمعی از هیئات مذهبی و عزاداران شهادت این امام همام برای عرض تسلیت و عزاداری به مناسبت این شهادت به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش آستان نیوز، در شب شهادت مظلومانه ابن الرضا(ع)؛ حضرت جوادالائمه(ع) جمعی از هیئات مذهبی و دسته های عزاداری با تجمع در عرصه میدان شهدا به عزاداری و سوگواری در غم شهادت این امام مظلوم پرداختند.
جمعیت عزاداران حضرت جوادالائمه(ع) همچنین برای عرض تسلیت این مصیبت عظمی به محضر ولی نعمتشان در حالی که زمزمه «یا جوادالائمه ادرکنی» و «یا امام رضا» بر لب داشتند بر سر و سینه زنان به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند. 
این عزاداران فاصله عرصه میدان شهدا تا حرم مطهر را در حالی که عزاداری و نوحه خوانی می کردند پیمودند و در بدو ورود به حرم مطهر رضوی نیز با چشم هایی اشکبار شهادت پسر را به محضر پدر تسلیت گفتند و برای برآورده شدن حاجت همه حاجتمندان دست به دعا برداشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی