پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۹

بررسی محورهای تقویت همکاری‌های میان بنیاد فرهنگی رضوی و دانشگاه رضوی

در نشست مشترک ظهر امروز، 29 خردادماه بین مدیران بنیاد فرهنگی رضوی و دانشگاه علوم اسلامی رضوی، محورهای هم‌افزایی و تقویت همکاری‌های دو سویه بررسی شد.

به گزارش آستان نیوز، سیدمحمدصادق علی پرست مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی در این نشست، مدرسه علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) را مطلوب‌ترین فرصت ارتباط میان دانشگاه رضوی با بنیاد فرهنگی رضوی دانست و افزود: این مدرسه می‌تواند منبع تأمین دانشجوی تربیت یافته بر اساس اصول و چارچوب‌های دینی و کادرسازی برای آستان قدس رضوی و نظام اسلامی باشد. 

وی ادامه داد: از سوی دیگر، در مدارس امام رضا(ع) نیاز به مربیان تربیت دینی وجود دارد که می‌توانیم از ظرفیت دانش آموختگان نخبه و توانمند دانشگاه علوم اسلامی رضوی استفاده کنیم. 

حجت الاسلام محسن جهانگیری رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز اظهار کرد: پرورش نیروی انسانی صاحب نظر در مسائل روز از جمله دغدغه‌مندی‌های امروز این دانشگاه است. برای تحقق این منظور، طرح مطالعاتی تعریف شد تا نیازهای مؤسسات آستان قدس رضوی رصد و جمع آوری شود.   

وی افزود: بایدرساله‌ها و پایان نامه‌ها نیز تقاضامحور مبتنی بر نیازهای مؤسسات آستان قدس رضوی تعریف شوند تا پاسخگوی مطالبات درونی آستان قدس رضوی باشد تا بتوان از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده صورت بگیرد. 

حجت الاسلام جهانگیری اضافه کرد: باید تولید مقالات علمی اساتید و طرح‌های پژوهشی را به سمت و سوی نیازهای شناسایی شده سوق دهیم و بعد از آن، تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه و نهادهای مربوطه منعقد شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی