پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با آخرین روز ماه ذیقعده؛ 
۱۴۰۲-۰۳-۲۹

بارگاه منور رضوی به سوگ ابن الرضا(ع) نشست 

همزمان با آخرین روز ماه ذیقعده مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت جوادالائمه(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، در روز شهادت میوه دل امام رضا(ع) حضرت جوادالائمه (ع) حرم مطهر رضوی میزبان خیل عزاداران این امام بزرگوار بود.
سوگواران شهادت امام جواد(ع) در روز شهادت مظلومانه این امام همام برای عرض تسلیت این مصیبت به محضر امام رئوف مشرف شده و در مراسم عزاداری که به همین مناسبت در حرم رضوی برپا شده بود شرکت کردند.
مراسم عزاداری روز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) از ساعت 9:30 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) با دکلمه خوانی سید علیرضا خصلتی در وصف مناقب امام جواد(ع)  آغاز شد و سپس گروه سرود گلدسته های حرم به اجرای برنامه پرداختند.
اجرای برنامه شعرخوانی آئینی توسط شاعر و مدیحه سرای اهل بیت(ع)؛ علیرضا خاکساری از دیگر برنامه های این مراسم بود.
در ادامه این برنامه علی جمعه پور و امیر عارف مرثیه سرای شهادت ابن الرضا(ع) شده و زائران حرم مطهر رضوی در عزای شهادت حضرت جوادالائمه (ع) همنوا با این مرثیه سرایان عزاداری کردند و بر مظلومیت این امام همام اشک ماتم ریختند.
در پایان این مراسم زائران حرم مطهر رضوی با قرائت زیارت نامه امام جواد(ع) که با نوای حاج سعید حدادیان قرائت شد، به محضر این امام بزرگوار عرض ارادت کردند و بر آن حضرت سلام و درود فرستادند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی