پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۸

پویش نذر اهدای چادر نماز در آذربایجان شرقی اجرایی شد

کانون امور بانوان و خانواده خدمت رضوی آذربایجان شرقی پویش اهدای چادر نماز به حرم مطهر رضوی را به اجرا گذاشت.

به گزارش استان نیوز از آذربایجان شرقی رقیه نوری زاده مسئول کانون امور بانوان و خانواده استان گفت: با پیشنهاد یکی از بانوان خادمیار شهر ممقان پویش اهدای چادر نماز گلدار به حرم مطهر رضوی در دهه کرامت امسال به اجرا در آمد.
وی افزود: اگرچه عمده بانوان محترم که قصد تشرف به حرم امام رضا(ع) را دارند، طبق اعتقاد فردی خود، برای حفظ آداب تشرف و همچنین با هدف احترام به سایر زائران با چادر وارد حرم می‌شوند، اما برخی از زائران و مجاوران نیز به هر دلیل برای تشرف به زیارت، چادر به همراه ندارند و نیازمند دریافت چادر نماز متناسب هستند.
نوری زاده اضافه کرد: در راستای تهیه و اهدای چادر نماز به بانوان زوار امام رضا(ع) در ورودی های حرم مطهر، بانوان خادمیار در کانون های خدمت رضوی شهرستان های استان از جمله تبریز، ملکان، آذرشهر، ممقان، بناب، عجب شیر، سراب، شبستر و مرند در دهه کرامت امسال با اجرای پویش اهدای چادر نماز گلدار به حرم مطهر رضوی، در مرحله اول  قریب به ٧٠٠ تخته چادر نو و تمیز را از خانواده ها جمع آوری و به استان ارسال نمودند.

مسئول امور بانوان استان اظهار امیدواری کرد در مرحله دوم این پویش نیز که در دیگر شهرستان های استان در حال اجراست، تعداد متنابهی چادر نماز جمع آوری و به مشهد مقدس ارسال شود.
وی در پایان افزود: برنامه داریم این پویش را در مناسبت های دیگر سال نیز اجرایی کنیم که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یکی از آن ها  پویش اهدای چادر سیاه به دختران جوان و نوجوان می باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی