پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۹

جلسه معارفه مسئول کانون امور بانوان و خانواده مرند برگزار شد

طی مراسمی در حضور امام جمعه شهرستان مرند و مسئولین کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان و استان مسئول کانون امور بانوان و خانواده شهرستان تودیع و معارفه شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، این مراسم در روز شنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ در دفتر نماینده ولی فقیه و در حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت زاده امام جمعه، مهدی خرازی مدیر کانون مرکزی مرند، محمد فتاحی مسئول امور شهرستان ها، رقیه نوری زاده مسئول امور بانوان استان و بانوان خادمیار برگزار شد. 
در ابتدای مراسم بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و طنین صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، مهدی خرازی مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی مرند  گزارشی از عملکرد کانون مرکزی در شهرستان را به جمع حاضر ارائه کرد. 
در ادامه حجت الاسلام نعمت زاده امام جمعه مرند گفت: در کارها اول باید اخلاص داشته باشید و با یک بارک الله گفتن دیگران، خود را نبازید دیگر اینکه باید انسان مؤمن تکلیف محور و برای اسلام و حفظ اسلام و رضایت خدا تلاش نماید.
نعمت زاده اضافه کرد: عزیزان متحد باشید و از تشتت دوری کنید. چرا که از این تشتت آسیب های بیشتری به ما وارد شده است و برای جلوگیری از تفرقه باید الگوی خود را حضرت آقا و حضرت امام قرار دهیم و همیشه دنباله روی ایشان باشیم. 

رقیه نوری زاده مسئول امور بانوان استان نیز در ادامه مراسم با تشریح وظایف کانون اموربانوان بیان داشت: هدف گذاری ما اهمیت دادن به بنیان خانواده و ارزش نهادن به جایگاه مادر در امر تربیت فرزندان و نسل آینده کشور است. 
 
در پایان مراسم توسط حجت الاسلام نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند، احکام مسئولیت اسماعیلی به عنوان مسئول کانون امور بانوان شهرستان و پیری به عنوان مسئول کانون محله ای آیت‌الله مرندی  تقدیم شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی