پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور بانوان امام رضایی دارالصابرین انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۳-۲۹

برگزاری اردوی یک روزه با موضوع «نشاط معنوی فرهنگی» در کرمان

اردوی یک روزه با موضوع «نشاط معنوی فرهنگی» در کرمان ویژه بانوان خادمیار و دختران امام رضایی شهرستان های دارالصابرین بم و نرماشیر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حلیمه زمانی، مسئول کانون بانوان و خانوده رضوی استان گفت: برگزاری این اردوها در راستای آشنایی و ارتقای ارتباط بانوان و جوانان با همدیگر و با هدف افزایش اطلاعات فرهنگی و دینی و توسعه فرهنگ رضوی برگزار شده است.

وی بیان کرد: با مشارکت کانون های خدمت رضوی شهرستان های بم و نرماشیر قریب به یکصد نفر از بانوان خادمیار و دختران امام رضایی روز جمعه در اولین برنامه این اردوی فرهنگی در گلزار شهدای کرمان حضور یافته و با غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا با سید الشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا تجدید میثاق کردند.

زمانی گفت: در گلزار شهدای کرمان اجرای سرود سلام فرمانده و صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام نیز به صورت دسته جمعی توسط دختران امام رضایی دارالصابرین انجام شد. 

وی با بیان اینکه لازم است جدا از تنوع و جذابیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی، یک روز خاطره انگیز و شاد را برای بانوان فراهم کرد اظهار داشت: قطعا این بانوان و دختران به عنوان سفیران حضرت رضا علیه السلام  بعد از این اردوی نشاط معنوی فرهنگی با شور و شوق بیشتری در برنامه های کانون های خدمت رضوی مشارکت خواهند داشت. 

زمانی عنوان کرد: برنامه‌ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان به ویژه دختران که حقیقتاً سرمایه‌های گرانبهای این مرز و بوم‌اند‏‏‏ امری لازم و ضروری است که باید تمامی نیروهای دلسوز فرهنگی و مجاهدان عرصه جنگ نرم، نسبت به آن اهتمام داشته باشند و آن را مغتنم شمارند. لذا کانون خانوده و بانوان با هدف شناسایی ظرفیت ها و جذب نخبگان فرهنگی درجهت توسعه و ترویج فرهنگ رضوی همواره پیش قدم بوده است. 

وی تصریح کرد: اردوی یک روزه، ضمن بهره‌مندی از طبیعت فعالیت هایی دیگری نیز در بر داشت از جمله؛ تلاوت قرآن، آداب اجتماعی، شناخت فضای مجازی که برگزار شد. 

شایان ذکر است که این اردو در 35 کیلومتری شهرکرمان در منطقه تفریحی گردشگری «کوهپایه» با حضور مسئول کانون و بانوان خادمیار کرمان و شهرستان های بم و نرماشیر برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی