پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران تهران
۱۴۰۲-۰۳-۲۹

زیر سایه شمس الشموس لبخند بر لبان بیماران نیازمند نقش بست

کانون سلامت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در کنار برپایی میزهای خدمت در مراسم و دفتر کانون خدمت رضوی به لطف امام رئوف در کنار بیماران نیازمند قدم برداشته و در حل مشکلات آن ها تلاش می کند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، فاطمه مجیدی مسئول کانون سلامت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تسلیت شهادت باب الحوائج، امام جواد(ع) گفت:کمک به بیماران نیازمند یکی از وظایف خادمیاران کانون سلامت خدمت رضوی است و شامل افرادی می شود که شرایط مالی مناسبی ندارند و در انتظار کمک های هرچند ناچیز هستند تا زندگی سالم تری را تجربه کنند.
وی اظهار داشت: برگرداندن سلامتی و نشاندن لبخند روی لب بیماران نیازمند یکی از زیباترین و بهترین فعالیت های خیرین و خادمیاران می باشد و کمک به بیماران نیازمند با معرفی به پزشک خیر، تهیه دارو، تامین هزینه بستری در بیمارستان و درمان یا تامین هزینه جراحی در موسسه خیریه انجام می شود.
مسئول کانون سلامت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران خاطرنشان کرد: با یاری امام رئوف یک بیمار خانم تحت پوشش، جهت انجام عمل جراحی به بیمارستان امام خمینی(ره) معرفی و مبلغ ۷۶میلیون ریال هزینه جراحی وی پرداخت شد.
وی عنوان کرد: ۲ بیمار به دندانپزشکی ارجاع داده شدند و مبلغ ۱۸میلیون ریال بابت رادیولوژی بیماردیگری با کمک خیرین پرداخت شد و در اقدامی دیگر بیماری جهت انجام فیزیوتراپی معرفی شد.
مجیدی در آخربه برپایی میزهای خدمت سلامت اشاره کرد و گفت: در دهه کرامت میز سلامت با خدماتی نظیر غربالگری فشار خون و ویزیت توسط پزشک مستقر در مسجد الرضا(ع) ،مسجد حجت ابن الحسن العسکری(عج)، مسجد جامع باغ فیض، مسجد علی ابن ابیطالب(ع) و مسجد جامع اکباتان در مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سید مهدی ذاکر حسینی در کنار مراجعین بوده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی