پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۳۰

به نشر با «ماه زمین» از سیره امام رضا(ع) برای کودکان می گوید 

کتاب «ماه زمین» با نگاهی به زندگی و سیره امام رضا(ع) از سوی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در قالب کتاب‌های پروانه ویژه کودکان منتشر شد.

 به گزارش آستان‌نیوز، کتاب «ماه زمین» داستانی مصور برای کودکان از مجموعهی «هشتمین ستاره» با نگاهی به زندگی و سیره امام رضا (ع) است که به قلم جمعی از نویسندگان نام‌آشنا و پیشکسوت حوزه ادبیات دینی کودک و نوجوان نوشته و عرضه شده است.
کتاب «ماه زمین» به نویسندگی مهری ماهوتی روایت داستانی زیبا، ساده و روان با استناد به کتاب «کافی» از محمد بن یعقوب کلینی است که در خلال روایت داستان به نقل از ماه آسمان به قرآن خواندن امام رضا (ع) با صدای خوش در منزل،  سفر امام رضا(ع) از مدینه به مرو به دستور مامون خلیفه عباسی و مهمان نوازی امام رضا(ع) اشاره می‌شود. 
کتاب «ماه زمین» با تصویرگری سارا نارستان در 24 صفحه مصور رنگی، قطع رحلی و شمارگان 2 هزار نسخه منتشر شده و با قیمت 35 هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. هم چنین کودکان می‌توانند برای دریافت این کتاب و مشاهده سایر آثار به آدرس فروشگاه اینترنتی کتاب به‌نشر به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند.
مهری ماهوتی از نویسندگان و شاعران بنام و شایسته در حوزه کودک و نوجوانان می‌باشد که توانسته است جوایز متعددی از جشنواره‌های ارزشمند دریافت کند.تعدادی از آثار ایشان در جشنواره‌های فجر، لاک‌پشت پرنده، جشنواره قرآنی، پروین و ایثارگران، رشد و مطبوعات مورد تقدیر قرار گرفته و جوایز ارزشمندی دریافت کرده است. کتاب‌های منتشر شده توسط وی بیشتر از دویست عنوان دارد. به‌نشر(انتشارات استان قدس رضوی) تاکنون از ایشان کتاب‌های شعر و داستان با عناوینی همچون «طبل بزرگ هیئت»، مجموعه سه جلدی «بهتر از طلا»، «مورچه خانم»، «انجیر» ، «داداش بی‌دندان»، «من جوجه شدم»، مجموعه سه جلدی«چه کاره باشی؟»، «بابا بزرگ پنبه‌ای»، «دکمه بازیگوش»، «مهرپرتقالی»، «مسافران کوچک دریا»، «ماجراهای نرگسی» را در قالب کتاب‌های پروانه برای کودکان و نوجوانان به چاپ رسانده و روانه بازار نشر کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی