پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(ع) انجام شد،
۱۴۰۲-۰۳-۳۰

پیوند آسمانی زوج هندی در بارگاه منور رضوی

همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(ع) طی مراسمی یک زوج هندی زندگی مشترک خود را در بارگاه منور ثامن الحجج(ع) آغاز کردند.

به گزارش آستان نیوز، مراسم عقد این زوج هندی به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار و سفره عقدی همراه کلام الله مجید، آیینه و شمعدان، نبات متبرک و دو سجاده ترمه مهیا شد.
نیشا بیگم عروس خانم و عامر علی آقا داماد هندی در بهترین زمانها سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و در بهترین و ارزشمندترین مکان‌ها یعنی بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) با پوششی زیبا و شکیل و در مکانی روحانی در بهترین لحظه زندگی‌شان با استعانت از حضرت رضا(ع) زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
 

شروع زندگی از مقدس ترین مکان
عامر علی در خصوص انگیزه خود از آغاز پیوند زندگیش در حرم امام رضا(ع) می گوید: در این مکان مقدس و فضای روحانی به جز خوبی و معنویت چیز دیگری ندیدم.
وی ادامه می دهد: برای نخستین بار است به این بارگاه منور مشرف می‌شوم، برای تشکیل این زندگی به حضرت رضا(ع) متوسل شدم و نیت کردم در صورت سر گرفتن این ازدواج عقد خود را در حرم ایشان برگزار کنم.
آقا داماد می افزاید: با عنایت خدا متعال، حضرت رضا(ع) من را طلبید و در این روز مبارک در محضر ایشان پیوند زندگی خود را آغاز کردم.
نیشا بیگم نیز می گوید: برای نخستین بار است که توفیق حضور در این مکان مقدس نصیب و روزیم شده است و خدا را به خاطر این نعمت شاکرم. رحمت و کرامت حضرت رضا(ع) بیشمار است و حضور من در این مکان مقدس به دعوت ایشان بوده است.
او می گوید: می خواستم مرحله دوم زندگیم را آغاز کنم و چه جایی بهتر و ارزشمندتر از این مکان مقدس. امیدوارم برکت و رحمت این مکان مقدس تا پایان زندگی همراه ما باشد.
او در حالی که خوشحالی از سر و رویش می بارد، می گوید: دیدن این بارگاه منور و حضور در این مکان مقدس خارج از تصورات من بود. هیچ گاه فکر نمی کردم توفیق زیارت این مکان نصیبم شود.
وی اظهار می کند: خواسته‌ام از امام رضا(ع) این است که زندگی مشترک ما با الطاف امام رضا(ع) پر برکت باشد.
مراسم که تمام می شود، زوج جوان، هدایای متبرکی به رسم یادبود، تیمن و تبرک دریافت می کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی