پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۳۱

سهم 17 درصدی شرکت آرد قدس رضوی از تولید انواع آرد در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی از سهم 17 درصدی این شرکت از تولید انواع آرد در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: در مجموع حدود ۳۰ محصول در شرکت آرد قدس رضوی تولید می‌شود.

محمدرضا رجبی مقدم در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به تنوع بالای محصولات تولید شده در شرکت آرد قدس رضوی اظهار کرد: در حال حاضر به جز سه نوع آرد، محصولات آرد پایه نیز به سبد تولیدات کارخانه اضافه شده است.

 

او با اشاره به تولید محصولات آرد قدس رضوی در 4 گروه گفت: سه دسته از این محصولات به طور مستقیم از آرد تهیه می‌شود؛ آردهای نول و ستاره به مصرف صنایع می‌رسد و آرد خبازی برای مصرف در نانوایی‌ها استفاده می‌شود. سبوس دامی و انسانی هم محصول دیگر این شرکت است.

 

مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی ادامه داد: بخش چهارم تولیدات این شرکت محصولات آرد پایه است که می‌توان به پودر کیک در ۸ طعم، پودر دونات، پودر خمیر پیتزا، پودر نان نیمه آماده، انواع پودر کیک صنعتی در دو طعم و... اشاره کرد.

 

او درباره گستره عرضه این محصولات در سطح کشور خاطرنشان کرد: محصولات شرکت آرد قدس رضوی علاوه‌بر خراسان رضوی، در تعدادی از استان‌ها همچون تهران، یزد، کرمان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و... عرضه می‌شود.

 

رجبی مقدم، تنوع‌بخشی به محصولات را یکی از برنامه‌های در دستور کار این شرکت در سال جاری عنوان کرد و افزود: در این راستا به دنبال تجاری‌سازی انواع بهبوددهنده‌های جدیدی هستیم که در سال 1401 توسط واحد تحقیق و توسعه تولید شده است.

 

او صادرات را یکی از برنامه‌های در دستور کار شرکت آرد قدس رضوی در سال 1402 عنوان کرد و افزود: در حال حاضر نمونه محصولات آردی و آرد پایه تولید شده در این کارخانه به کشورهای همسایه ارسال شده است و در حال رایزنی با مشتریان برای صادرات هستیم.

 

رجبی مقدم تاکید کرد: دستیابی به بازار سایر کشورها به ویژه کشورهای اطراف می‌تواند در توسعه برند رضوی نقش موثری داشته باشد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی