پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۰۱

تشرف معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) 

مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کشور به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در طبس مشرف شد.

به گزارش آستان نیوز، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در این سفر پس از تشرف و زیارت بارگاه نورانی برادر گرامی حضرت امام رضا(ع) با حضور در گلزار شهدای آرمیده در این آستان نورانی به مقام این شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.
در این سفر نشست صمیمی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کشور، مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و عرب مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان خراسان جنوبی برگزار شد. 
این خبر حاکی است  قاسم زاده مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در این نشست به ارائه گزارش اجمالی از تعاملات فیمابین آستان مبارک و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان از جمله اعزام کاروان جهادی میقات الرضا به روستاها و مناطق محروم، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی، رزمایش‌های کمک‌های مؤمنانه، اطعام رضوی و... در طول سال پرداخت و از همکاری رفیعی مدیر کمیته امداد در شهرستان طبس نیز تشکر کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی