پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۰۱

تدارک طرح غنی سازی اوقات فراغت در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان۱۴۰۲ تحت عنوان شمیم میقات الرضا در این آستان مبارک خبر داد.

مهدی قاسم زاده در گفت وگو با آستان نیوز، گفت: با نزدیک شدن فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت دانش آموزان، ثبت نام از داوطلبان شرکت در کلاس‌های طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان سال جاری در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی آغاز شد.
 وی افزود: ثبت‌نام از متقاضیان در فرهنگسرای آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، دبستان هوشمند شکوفه‌های رضوی و کتابخانه حضرت امام رضا(ع) روستای محمد آباد وابسته به این آستان مبارک در حال انجام است.
قاسم زاده با اشاره به اینکه کلاس‌های اوقات فراغت در حوزه‌‌های مختلف آموزشی و مهارت آموزی برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه قرآن دروس روخوانی، روان خوانی، تجوید، تدبر در قرآن، حفظ، صوت ولحن و نهج البلاغه و مداحی در دو سطح مقدماتی و تکمیلی دنبال خواهد شد.
وی گفت: کارگاه‌های آموزشی خانواده و مهارت آموزی نیز با رویکرد تحکیم بنیان خانواده طراحی شده و با موضوعات اصول همسرداری، فرزندآوری و تربیت فرزند، سبک زندگی رضوی، طب الرضا، طب اسلامی سنتی، آموزه‌ها و رفتارهای پیشگیرانه جهت تداوم سلامتی از منظر امام رضا(ع)، روانشناسی کودک و نوجوان، قصه‌گویی، داستان نویسی، شعرنو، نقالی و خبرنویسی آموزش‌ها ارائه می‌شود.
مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با اشاره به اینکه این کلاس‌ها همراه با اجرای برنامه‌‌های متنوع و آموزنده از قبیل جنگ‌های شاد و با نشاط معنوی و اردوی فرهنگی و تفریحی دنبال خواهد شد، بیان کرد: آموزش دروس کامپیوتر، رباتیک، عربی، انگلیسی و ریاضی، آموزش فوتبال و هندبال از دیگر رشته‌هایی است که در حوزه‌های علمی و ورزشی طراحی شده است.
وی گفت: ثبت نام کلاس‌های اوقات فراغت آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از خرداد ماه آغاز و  تا پنجم تیرماه ادامه دارد طبق برنامه‌های پیش بینی شده  این برنامه‌ها از دهم تیرماه با پشتیبانی موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی شروع خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی