پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۲-۰۴-۰۱

دوره‌های آموزشی مکتب هنر رضوان ویژه تابستان 1402 اعلام شد

دوره‌های آموزشی متنوع هنری ویژه تابستان 1402 در مکتب هنر رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. 

به گزارش آستان نیوز، این دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف هنری و سطوح گوناگون با بهره‌گیری از استادان و مدرسان باتجربه با نام‌نویسی از اهل هنر در ایام تابستان سال جاری در مکتب هنر رضوان مشهد برپا می‌شود. 
از جمله این رشته‌های هنری می‌توان به «نقاشی ایرانی»؛ تذهیب، نگارگری، گل و مرغ و تشعیر، «نقاشی»؛ رنگ روغن، آبرنگ و نقاشی کودکان»، «خوشنویسی»؛ نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث، کوفی، نقاشیخط، سیاه مشق‌نویسی و خط تحریری، اشاره کرد. 
همچنین می‌توان از دوره‌های «گرافیک»؛ طراحی تایپوگرافی و طراحی پوستر، «نرم‌افزارهای گرافیکی»؛ ایلاستراتور، ایندیزاین، فتوشاپ و افترافکت، «دوره‌های پایه و عمومی پویانمایی»؛ مبانی متحرک‌سازی، طراحی مفهومی، استوری‌برد، طراحی کاراکتر و فیلمنامه‌نویسی نام برد. 
«تصویربرداری»؛ مقدماتی و پیشرفته، «عکاسی»؛ عکاسی دیجیتال مقدماتی و پیشرفته، عکاسی خبری و عکاسی با گوشی همراه، «طراحی»؛ مقدماتی، پیشرفته، کاریکاتور و نقاشی دیجیتال، «نویسندگی»؛ نویسندگی خلاق، داستان‌نویسی، نویسندگی داستان پویانمایی، «سینما»؛ اصول تدوین و فیلمسازی، کارگردانی و همچنین «سفال و حجم‌های سفالی بدون چرخ»، از جمله دوره‌های آموزشی مکتب هنر رضوان به شمار می‌آید. 
علاقه‌مندان به منظور نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره‌های آموزش هنر می‌توانند با شماره تلفن 38423575، واحد آموزش، داخلی 1 تماس بگیرند و یا به مکتب هنر رضوان مشهد واقع در خیابان کوهسنگی 17، پلاک 14، مراجعه کنند. 
شایان ذکر است، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با محوریت مکتب هنر رضوی فعالیت کرده و علاوه بر برپایی دوره‌های متنوع، کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی هنری نیز در ادوار مختلف با دعوت از استادان و هنرمندان برجسته کشور در مکتب هنر رضوان برگزار می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی