پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۰۱

آموختن همراه با شور و نشاط تابستانه در مدارس امام رضا(ع)

هر ساله در آستانه فصل تابستان، دوباره موضوع طرح اوقات فراغت و چندوچون برگزاری آن نقل محافل آموزشی می‌شود. 

به گزارش آستان نیوز، امسال نیز مدارس ابتدایی امام رضا(ع) با بسته‌ای متنوع شامل عناوین فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی به استقبال فصل تابستان می‌روند. 
کلاس‌های فوق العاده برای تقویت بنیه علمی بخشی از دانش آموزان پایه های اول تا پنجم و کلاس‌های روخوانی قرآن در ابتدایی پسرانه امام رضا(ع) واحد18 ویژه تابستان امسال برنامه‌ریزی شده و در دست اجرا است.  
ابتدایی دخترانه امام رضا(ع) واحد 5و17 نیز با بسته‌ای از کلاس‌ها و برنامه‌ها مشتمل بر کلاس‌های اعتقادی؛ علمی و خلاقیت؛ رشد حرکتی؛ کانون زبان؛ اندیشمندان؛ آکادمی ورزش و هنرهای دخترانه که هر کدام شامل دوره‌های متنوع فرهنگی، هنری و آموزشی هستند، تابستان گرم و پر هیجانی را برای دانش آموزان خود تدارک دیده است.
همچنین ابتدایی پسرانه امام رضا(ع) واحد 2و16 با بسته‌ای از برنامه‌ها مشتمل بر آشنایی با مفاهیم برنامه‌نویسی، آشنایی مفاهیم رایانه و ابررایانه، علوم و معارف قرآن، هوش ریاضی و حل مسئله، مرور کتاب فارسی و درک معنا در شعر و ادبیات، هوش کلامی و حکمت، به استقبال تابستان دانش آموزان رفته است. 
علاوه بر این، ابتدایی پسرانه امام رضا(ع) واحد8 با تقویت بعد آموزشی دوره‌های تابستانه خود، تربیت مربی در حوزه‌های آموزش تدوین، انیمیشن‌سازی، بازی‌سازی(اسکرچ)، آموزش فتوشاپ، کدنویسی(پایتون) و نیز آموزش ربات تعقیب خط، ربات فوتبالیست، جنگجو، پهپاد، خراطی با دستگاه تراش، قرار است سه ماه تعطیلی همراه با مهارت آموزی را برای دانش آموزانش رقم بزند. به این ترتیب با آموزش دادن دانش آموزان مستعد و صاحب مهارت‌های مقدماتی، از آن‌ها به عنوان مربی همکلاسی‌ها و نیز دانش آموزان سایر پایه‌ها در طول سال تحصیلی آینده استفاده ‌کند. در کنار آن، کلاس‎های تقویتی ریاضی، فارسی، زبان و علوم نیز برای دانش آموزان نیاز به تلاش برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی