پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۰۳

برگزاری کلاس آموزش عمومی قرآن کریم ویژه مقاطع سنی 8 سال به بالا

کلاس آموزش عمومی قرآن کریم به صورت رایگان در قالب طرح «شمیم تلاوت رضوی» به دو شکل حضوری و مجازی ویژه مقاطع سنی ۸ سال به بالا در مساجد و مراکز منتخب سطح شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، مرکز قرآن کریم و دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی همزمان با آغاز ایام اوقات فراغت تابستانه، کلاس آموزش عمومی قرآن کریم را به صورت رایگان در قالب طرح «شمیم تلاوت رضوی» ویژه مقاطع سنی ۸ سال به بالا تدارک دیده است.
این کلاس‌ آموزشی در قالب 4 عنوان روخوانی و روان‌خوانی، تجوید مقدماتی و تکمیلی، تدبر و آموزش ترتیل (سطح ۱ تا ۴) به  صورت حضوری و مجازی در مساجد و مراکز منتخب سطح شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان و دوستداران قرآن کریم می‌توانند از امروز تا 10 تیر ماه با مراجعه به سامانه  https://markazquran.razavi.ir در کلاس‌های قرآنی مذکور ثبت نام کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی