پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۰۲

اجرای طرح عدالت آموزشی توسط خادمیاران الیگودرز

برگزاری آزمون شبیه سازی کنکور سراسری ویژه دانش آموزان رشته های علوم تجربی و علوم انسانی در الیگودرز انجام شد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، در راستای تحقق عدالت آموزشی، بسط و گسترش علم و دانش و بهره مندی اقشار مختلف جامعه از برابری تحصیلی و آموزشی، خادمیاران رضوی به صورت جهادی اقدام به برگزاری یک نوبت آزمون آزمایشی ویژه دانش آموزان مقطع دوازدهم، در تاریخ 02 تیرماه 1402 کردند. 

این آزمون با همکاری و همت کانون های خدمت رضوی شهرستان الیگودرز، بنیاد علوی شهرستان الیگودرز و موسسه علمی آموزشی گام برتر «همشاگردی » برگزار شد و تعداد 220 داوطلب در آن به رقابت پرداختند.   

هزینه تقریبی برگزاری این آزمون آزمایشی به مبلغ چهارصد میلیون ریال معادل 40 میلیون تومان بوده است که کانون های خدمت رضوی الیگودرز مبلغ 20 میلیون تومان و بنیاد علوی شهرستان مبلغ 20 میلیون تومان برای این کار خیر پرداخت کرده اند. 
شایان ذکر است این آزمون استاندارد دارای کارنامه دقیق و‌ نمره تراز مشابه کنکور سراسری بوده و برای اولین بار، در کارنامه داوطلب بر اساس ضرایب اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ترازبندی و رتبه بندی صورت گرفته است.

همچنین به نفرات برگزیده این آزمون جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی