پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۰۲

پیوند آسمانی، جشن رضوی برای ۱۶۰ زوج اصفهانی

جشن پیوند آسمانی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور ۱۶۰ زوج اصفهانی به همت کانون تخصصی فرهنگی و هنری خدمت رضوی استان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، حسن زراعتی مسئول کانون تخصصی فرهنگی و هنری خدمت رضوی استان با اشاره به برگزاری این رویداد اظهار کرد: کانون تخصصی فرهنگی و هنری خدمت رضوی استان اصفهان هر سال به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) جشنی را با عنوان پیوند آسمانی ویژه تازه عروس و دامادها برگزار می‌کند که این رویداد امسال، برای سومین سال متوالی برگزار شد.
وی افزود: هر سال ۱۱۰ عروس و داماد تحت پوشش مراکز حمایتی مانند اداره کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیگر مجموعه‌ها در این رویداد حضور می‌یافتند که امسال این مراسم با حضور ۱۶۰ زوج برگزار شد. 
مسئول کانون تخصصی فرهنگی و هنری خدمت رضوی استان اصفهان بیان کرد: این مراسم امسال با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه دو و سه اصفهان و شهرداری منطقه دو در ورزشگاه ملت برگزار شد که شامل آیتم‌های متنوعی از جمله قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، سرود، موسیقی، تئاتر و... بود.
وی ادامه داد: از جذاب‌ترین بخش‌های برنامه قرائت خطبه عقد تعدادی از زوج‌ها بود. خطبه عقد توسط حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه غرب اصفهان خوانده می‌شد که پس قرائت عقد، نقاره زنی خادمان و نورافشانی و پرچم گردانی انجام  می‌گرفت.
زراعتی با اشاره به اهدای بسته‌های یادبود به زوج‌های شرکت کننده در این مراسم گفت: به همت آستان قدس رضوی به هر یک از زوجین، یک بسته هدیه شامل پارچه کت و شلوار برای داماد و پارچه مانتو برای عروس، چادر سفید و روسری اهدا شد.
وی گفت: برای حدود یک هزار نفر شرکت کننده این مراسم شامل عروس و دامادها و خانواده‌هایشان شام نیز تدارک دیده شده بود و این مراسم در فضایی دلنشین و شاد همراه با عطر معنویت رضوی برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی