پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۰۴

پیشنهادهای تابستانی مدارس امام رضا(ع) ویژه نوجوانان

مدارس امام رضا(ع) با پایان امتحانات و آغاز روزهای گرم تابستان، کلا‌س‌های متنوعی را در جهت غنی‎سازی اوقات فراغت برای دانش آموزان تدارک دیده اند. 

به گزارش آستان نیوز، مدارس امام رضا(ع) با تعطیلی کلاس و مدرسه، با تدارک بسته‌ای جامع از برنامه‌ها، پاتوقی برای جمع شدن گروه‌های دوستانه و نیز فرصتی برای تقویت زمینه‌های آموزش و پرورش . توانمندی‌های فنی و مهارتی دانش آموزان می‌شود. 
دبیرستان دخترانه امام رضا(ع) واحد12و19 ضمن برنامه‎ریزی سه عنوان کارگاه بازیگر شو، نویسنده شو، هنر و رسانه، برای توانمندسازی بیشتر دختران جریان‌ساز مدرسه، مسابقه کتابخوانی «استخر کاغذی» با محوریت سه کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند»، «تولد در لس آنجلس» و «من میترا نیستم» بین دانش آموزان و خانواده‌های‌شان از طریق فضای مجازی را پیش‌بینی کرده است. همچنین کلاس‌های همسان‌سازی برای پایه هفتمی‌ها و نیز تقویتی درس های ریاضی، زبان، علوم و ادبیات را برای دانش آموزان برگزار خواهد شد. 
متوسطه دخترانه امام رضا(ع) واحد6 نیز طرح مدرسه «کارآفرینی رضوانه» را در 2 شاخه «فعالیت های هنری و مهارتی» برگزار می‌کند. به علاوه، جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان نیز کلاس‌های تقویتی در 4 درس ریاضی، علوم، ادبیات و عربی در تابستان برگزار خواهد شد. 
کلاس‌های مهارتی و هنری مدرسه کارآفرینی در طول سال تحصیلی نیز هر پنجشنبه ادامه پیدا خواهد کرد تا دانش‌آموزان تولیدات خود را در بازارچه کارآفرینی برای فروش عرضه نمایند. کارگاه آموزش برنامه نویسی موبایلی اپلیکیشن Flutter نیز به صورت رایگان برگزار می شود. 
متوسطه پسرانه امام رضا(ع) واحد3 نیز با دوره‌های متنوع آموزشی نظیر حفظ قرآن کریم، عقاید و احکام، نقاشی، خوشنویسی، نجوم، رباتیک، مستندسازی، کتابخوانی، تولید بازی‌های رایانه‌ای، تعمیرات موبایل، تأسیسات، تئاتر، آرایشگری و نیز برگزاری اردوهای متنوع در ایام تابستان در خدمت دانش آموزان هستند. 
متوسطه پسرانه امام رضا(ع) واحد9 کلاس‌های تقویتی ریاضی، علوم، ادبیات، قرآن کریم، زبان و نیز طرح یکسان‌سازی علمی ورودی‌های پایه هفتم را برگزار می‌کند. 
همچنین متوسطه پسرانه امام رضا(ع) واحد 15 در شهرستان چناران، چند دوره‌ کاربردی مهارتی از جمله جوشکاری، تعمیر و نگه‌داری خودرو، برق ساختمان، رباتیک و کلاس‎های تقویتی ریاضی، علوم و زبان انگلیسی را برای دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی