پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۰۶

کارگاه «من و قرآن» ویژه قاریان نوجوان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

به همت اداره دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی، همزمان با آغاز ایام اوقات فراغت در تابستان، کارگاه معرفتی «من و قرآن» ویژه مرتلان و قاریان نوجوان دختر در حرم مطهر امام رضا(ع) در حال برگزاری است.

به گزارش آستان نیوز، کارگاه معرفتی «من و قرآن» از 3 لغایت 31 تیر ماه در روز‌های شنبه و دوشنبه هر هفته ویژه مرتلان و قاریان نوجوان دختر در رواق دارالقرآن کریم واقع در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی بیشتر مرتلان با برخی از مفاهیم قرآنی، زمینه سازی برای قرائت مفهومی،  بستر سازی برای معرفت گرایی و اخلاق مداری و پرهیز از تمرکز محض بر بعُد قرائت قرآن است.
در این دوره یکماهه آموزشی، سرفصل‌هایی نظیر تدبر در سوره مبارکه حمد در 6 بخش، تدبر در سوره مبارکه توحید در یک بخش و تدبر در سوره مبارکه عصر در 2 بخش تدریس می‌شود و در پایان دوره، آزمون ارزیابی از قرآن آموزان گرفته خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی