پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۰۶

معرفی 180 برگزیده مرحله مقدماتی آزمون جامع مهارت‌های علمی و پژوهشی 

180 برگزیده مرحله مقدماتی آزمون جامع مهارت‌های علمی و پژوهشی که به همت پژوهش‌سرای امام رضا(ع) بنیاد فرهنگی رضوی برگزار شد، امروز سه شنبه 6 تیرماه معرفی شدند. 

به گزارش آستان نیوز، در نتیجه برگزاری اولین دوره آزمون جامع علمی و پژوهشی که به همت پژوهش‌سرای امام رضا(ع) با شرکت ۲59 دانش آموز پایه‌های ابتدایی و دوره اول متوسطه مدارس امام رضا(ع) روز 26 خردادماه در دانشگاه امام رضا(ع) برگزار شد، دانش و مهارت‌های تجزیه و تحلیل دانش آموزان مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت و داوطلبانی که سطح نمره تراز را کسب کردند به مرحله دوم راه پیدا کردند. 
در این مرحله با شرکت در کارگاه‌ نگارش پیشنهاد علمی پژوهش‌سرای امام رضا(ع) و استفاده از روش‌های آموزشی تلفیقی و یادگیری فعال، در مدت یک‌ماه نسبت به جمع آوری اطلاعات و تدوین و نگارش پیشنهاد علمی خود با کمک اساتید راهنما، استفاده از جزوات آموزشی، مشاهده کلیپ‌های مرتبط اقدام می‌کنند. 
در مرحله بعد، پیشنهادهایی که تایید اولیه داوری را کسب کنند، برای دفاع از طرح خود در حضور هیأت داوران دعوت می‌شوند. افرادی که بتوانند حد نصاب لازم را به دست آورند، گواهینامه دریافت می‌کنند. شرکت‌کنندگان در این فرایند دو ماهه، ضمن مجهز شدن به مهارت‌های علمی و پژوهشی، برای شرکت در رقابت‌ها و جشنواره‌های مختلف در سال‌های پیش رو آماده می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی