پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۰۷

هم‌افزایی شرکت‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه، تفاهم‌نامه مشترکی میان شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی با شرکت صنایع پیشرفته رضوی منعقد شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این تفاهم‌نامه در پی برگزاری نخستین رویداد از سلسله رویدادهای دعوت با عنوان عمران و مصالح نوین ساختمانی و با هدف گسترش همکاری‌های پژوهشی و اقتصادی و حمایت از طرح‌های نوآورانه بین این دو شرکت به امضا رسیده است.
شناسایی و ارزیابی پروژه‌ها و کسب و کارها در راستای فعالیت شرکت‌های صنایع، معادن و عمران رضوی و صنایع پیشرفته رضوی و همچنین سرمایه‌گذاری مشترک، از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.
برگزاری رویدادهای علمی تخصصی همسو با ماموریت دو شرکت و نیز ارائه خدمات مشاوره در موضوعات تخصصی، اهداف دیگری است که از انعقاد تفاهم‌نامه مذکور دنبال می‌شود.
طرفین این تفاهم‌نامه متعهد شده‌اند پس از بررسی تمام جوانب فنی و اقتصادی پروژه‌هایی که برای مشارکت مورد توافق قرار گرفته و انتخاب شده است، اقدامات لازم را لحاظ کنند که این مهم طی جلسات متناوب کارشناسی بین طرفین صورت می‌گیرد.
شایان ذکر است هم‌اکنون این دو شرکت در حال بررسی چند پروژه مشارکتی در حوزه تولید پودر آلومینیوم، سازه‌های کامپوزیتی و بهینه‌سازی ساخت و ساز هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی