پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت پذیرفت؛
۱۴۰۲-۰۴-۰۳

برپایی میز خدمت حقوقی در نمازجمعه عنبرآباد

به مناسبت هفته قوه قضائیه کانون تخصصی حقوقی خدمت رضوی عنبرآباد با برپایی میز خدمت به شهروندان خدمت رسانی کرد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ خادمیاران کانون های تخصصی حقوقی، سلامت و امور بانوان و خانواده با برپایی میز خدمت در نماز عبادی سیاسی جمعه به مردم شریف شهرستان خدمت رسانی کردند.

دراین مراسم ابوذر داوریان رئیس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد، در سخنرانی بین الصلاتین آیین سیاسی عبادی نماز جمعه، طی سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی به تبیین زوایای شخصیتی این شخصیت مردمی و انقلابی  از دیدگاه امام خمینی رحمه‌الله علیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و با تکیه بر روایات اسلامی  اظهار داشت: باید زوایای شخصیتی آیت الله دکتر شهید بهشتی را برای نسل جوان به عنوان نمونه ای از مدیران دلسوز و موفق انقلابی تبیین و تشریح نماییم. 
داوریان از تعامل کلیه ادارات دولتی، نهادهای مردمی و آحاد مردم با مجموعه قضایی شهرستان عنبرآباد تقدیر کرد و بر سختی کار قضاوت و تلاش خستگی ناپذیر قضات و کارکنان اداری  شهرستان تاکید کرد.

داوریان در ادامه سخنرانی خود به تشریح عملکرد دستگاه قضایی شهرستان در سال ۱۴۰۱ نمود و بیان کرد: در سال گذشته قریب به ۱۳ هزار پرونده به مجموعه قضایی شهرستان عنبرآباد ارجاع شده است که با تلاش و مجاهدت قضات و کارکنان رسیدگی شده اند. 
گفتنی است در این مراسم معنوی زنگ هفته قوه قضائیه به صورت نمادین به صدا در آمد؛ همچنین میز خدمت امور بانوان و خانواده برای برش و  دوخت چادر به صورت رایگان برپا بود.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی