پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۰۷

مشاوره خادمیاران در آران و بیدگل به دانش آموزان و والدین

کلاس‌های همزمان مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان و مشاوره خانواده برای والدین به همت اعضای کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل در منطقه ‌کم برخوردار برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل با تاکید بر حضور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان به عنوان یکی از خادمیاران کانون گفت: خادمیاران و یاوران این کانون‌ تخصصی کانون تخصصی در سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) با حضور در مدرسه ابتدایی شهید قندی روستای یزدلان از توابع شهر ابوزیدآباد ضمن قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، بیان کرامات حضرت و تبیین شخصیت امام محمد باقر(ع) کلاس‌های مشاوره تحصیلی را برای ۲۶ دانش آموز پایه‌های اول تا پنجم مدرسه ابتدایی شهید قندی روستای یزدلان برگزار کردند.
الهه دشتی رفع اشکال و مشکلات درس‌های ریاضی، فارسی و قرآن دانش آموزان توسط معلمان خادمیار و یاور را یادآور شد و افزود: همزمان با مشاوره تحصیلی دانش آموزان نشست مشاوره برای اولیاء آن ها با اهدای نمک متبرک در حسینیه جنب مدرسه برگزار شد.
وی تصریح کرد: رئیس آموزش و پرورش به عنوان خادمیار کانون تخصصی تعلیم و تربیت جوایزی از جمله لوازم التحریر، کتاب داستان، جامدادی، بلوز دخترانه و پسرانه را به تمام دانش آموزان حتی ۶ نفر از کودکان مهد کودک روستا تقدیم کرد.
به گفته وی، مبلغ ۱۰ میلیون ریال از هزینه ۵۰ میلیونی مشاوره‌ها توسط خادمیاران و یاوران رضوی و ۴۰ میلیون ریال بافی مانده توسط خیران تامین شد.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی