پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۴-۰۸

دیدار مدیران آستان قدس رضوی با رئیس مجتمع قضایی منطقه ثامن

به مناسبت هفته قوه قضائیه، جمعی از مدیران آستان قدس رضوی با رئیس مجتمع قضایی منطقه ثامن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آستان نیوز، مصطفی فیضی مدیر عالی حرم مطهر رضوی و هیئت همراه با حضور در مجتمع قضایی ثامن با رئیس و کارکنان خدوم این مجموعه قضایی دیدار و از تلاش‌های عاملان اجرای قانون در مجاورت حرم مطهر در راستای برخورد با افراد خلافکار و تامین امنیت روحی و روانی زائران و مجاوران امام رضا(ع) تقدیر و تشکر کرد.
معاون دادستان و رئیس مجتمع قضایی ثامن مشهد نیز در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه در سال جاری شاهد افزایش همدلی میان یگان حفاظت و یگان صیانت آستان قدس رضوی در راستای حراست و صیانت از اموال موقوفه و برخورد با متصرفان و خلافکاران هستیم، گفت: امیدوارم روز به روز بر این همدلی و هم‌افزایی افزوده شود.
 حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی صالح به جمع آوری مکان‌های شب خواب در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و افزود: جمع آوری این مکان‌ها موجب کاهش پرونده‌های سرقت و جرائم در مجتمع قضایی ثامن شده است از همین رو این اقدام باعث خرسندی ماست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی