پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۱

پیشرفت 99 درصدی پروژه تهیه و نصب نیوجرسی مفصلی در محور آزادراه مشهد باغچه

مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی از پیشرفت 99 درصدی پروژه تهیه و نصب حفاظ مفصلی(نیوجرسی) در محور آزادراه مشهد باغچه توسط این شرکت خبر داد.

دکتر مهدی قربانی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: طول این آزادراه حدود 40 کیلومتر است که شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی به عنوان پیمانکار پروژه، ایمن‌سازی 5/10(10 ممیز پنج دهم) کیلومتر از این مسیر را با تغییر محافظ از گاردریل به نیوجرسی در دست اقدام دارد.
او ادامه داد: تاکنون تعویض گاردریل حدود 10 کیلومتر از مسیر آزادراه مشهد باغچه به اتمام رسیده است و پیش بینی می‌شود تا پایان تیر ماه جاری به پایان برسد.
مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی با اشاره اقدامات باقیمانده در اجرای این پروژه گفت: در حال حاضر نیز علاوه‌بر جمع‌آوری گاردریل‌های موجود، باید یک پل دهانه پیش ساخته به طول 10 متر اجرا شود.
او ادامه داد: با این‌که پروژه تعویض گاردریل آزادراه مشهد باغچه از سال 1398 آغاز شده است اما به دلیل کمبود اعتبار در این چند سال به تعویق افتاده بود.
قربانی ادامه داد: در انجام این پروژه همچنین مشکلاتی پیش روی شرکت بود که می‌توان به خطرات مربوط به تصادف و ایمنی اجرا اشاره کرد.
 

استفاده از حدود 3000 قطعه پیش ساخته بتنی رضوی
او با اشاره به استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی تولید شده توسط شرکت صنایع، معادن و عمرانی رضوی در پروژه تهیه و نصب نیوجرسی مفصلی در محور آزادراه مشهد باغچه تصریح کرد: در این راستا حدود 3 هزار قطعه پیش ساخته بتنی سنگین و نیوجرسی استفاده شده که تماما در مجتمع تولید قطعات بتنی شرکت تولید شده است.
 

افزایش ایمنی آزادراه و کاهش تصادفات
قربانی، بالا رفتن ایمنی آزادراه برای مسافران را یکی از مزایای اجرای این پروژه عنوان کرد و افزود: همچنین می‌توان به کاهش تصادفات و خطرات جانی، مالی و کمتر شدن عوارض ناشی از آن اشاره کرد.
او درباره اشتغالزایی صورت گرفته نیز گفت: اجرای این پروژه در سال جاری زمینه اشتغالزایی مستقیم را برای حدود 20 نفر و غیرمستقیم برای بیش از 30 نفر را فراهم کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی