پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۱

اعلام ویژه برنامه‌های دهه ولایت زیارتگاه شهید مدرس/ از جشن کبوترانه تا پویش رسم جوانمردی

به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت ونزدیک شدن عید سعید غدیر ویژه برنامه‌های فرهنگی مذهبی متنوعی از سوی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی طراحی و در حال برگزاری است.

 محمد یعقوبی، مدیر زیازتگاه شهید مدرس(ره) در گفت وگو با آستان نیوز، در خصوص ویژه برنامه های این مجموعه فرهنگی در دهه و امامت و ولایت گفت: دهه امامت و ولایت فرصتی مناسب برای ترویج آموزه‌های علوی و بازخوانی فضایل و شخصیت علی (ع) است لذا از سوی این مجموعه جهت تبیین واقعه مهم تاریخی غدیر ویژه برنامه‌های فرهنگی مذهبی متنوعی تدارک دیده شده است که از دهم ذی الحجه آغاز و تا روز عید غدیر ادامه دارد.
وی با اشاره به برپایی پویش معنوی عید همدلی جهت اکرام نیازمندان و توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان در این مجموعه، برگزاری ویژه برنامه هایی همچون جشن عید بندگی، برنامه کبوترانه ویژه کودکان، آفتاب هدایت برنامه ولادت حضرت امام هادی (ع)، برپایی محفل ادبی تحت عنوان مژده رحمت و... را از دیگر برنامه‌های  اجرایی در دهه ولایت در زیارتگاه شهید مدرس عنوان کرد.
یعقوبی گفت: برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز شهرستان، برگزاری نشست تخصصی غدیر شناسی، راه انداندی پویش رسم جوانمردی در راستای حمایت از نیازمندان و نورافشانی دیگر برنامه‌های این زیارتگاه در دهه ولایت است.
وی برگزاری جشن ها و مسابقات فرهنگی با موضوع ولایت حضرت امام علی (ع)، پرده‌خوانی ویژه کودک و نوجوان، نشست تخصصی با موضوع امام‌شناسی، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم جشن عید سعید غدیر خم همراه با سخنرانی، مدیحه سرایی، اجرای سرود و اهدا جوایز،  دیدار با خادمان و کارکنان سادات علوی در روز عید غدیر، برپایی کارگاه‌های آموزشی را  از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برشمرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی