پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۲-۰۴-۱۳

مراسم رونمایی از کتاب «زندگی اینجاست» برگزار می‌شود

همزمان با روز قلم، مراسم رونمایی از کتاب «زندگی اینجاست» که روایتی از از زندگی آیت‌الله سیّدجواد خامنه‌ای(ره) است، در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، کتاب «زندگی اینجاست» شامل کوتاهه‌هایی از زندگی آیت‌الله سیّدجواد خامنه‌ای(ره) به قلم مهدی قزلی، تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی است که روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در شهر تبریز با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی رونمایی می‌شود.
کتاب «زندگی اینجاست» روایت‌هایی کوتاه از زندگی پدر رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله سیّدجواد حسینی خامنه‌ای(ره) عالم وارسته و سالک پرهیزکار عصر خویش است. مرحوم سیدجواد خامنه‌ای فقیهی صاحب‌نظر بود که در عین برخورداری از ویژگی‌های مختلف عظمت علمی، معنوی و اجتماعی، همواره خود را از پرتگاه دنیاطلبی دور نگاه داشت و عمر نود‌ساله‌اش را به نمونه‌ای شکوهمند از صفا و خلوص و معنویت بدل ساخت. این کتاب تلاش می‌کند جلوه‌ها و قصه‌هایی از حیات پرچالش، اما همواره بی‌پیرایه و سراسر آرامش این عالم وارسته را در اختیارخوانندگان خود قرار دهد.
تبریز شهر پدری این عالم برجسته بوده و به همین مناسبت، مراسم رونمایی از این کتاب روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه، ساعت ۱۰، در مسجد جامع این شهر که روزگاری محل تحصیل و تدریس و اقامه‌ی نماز آن مرحوم و پدربزرگوارش بوده است، برگزار خواهد شد.
گفتنی‌ است، این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه‌ی تبریز همراه خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی