پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

حجت الاسلام انصاریان: 
۱۴۰۲-۰۴-۱۳

ولایت اهل بیت(ع) از بزرگترین نعمت های الهی است

خطیب حرم مطهر رضوی گفت: ولایت اهل بیت(ع) یکی از بزرگترین نعمت های الهی است که باید شکرگذار و قدردان آن باشیم. 

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان در سلسله جشن های دهه ولایت و امامت که در شب ولادت با سعادت حضرت امام هادی(ع) برگزار شد، بیان کرد: دینی که امروز در دست ما است و همچنین مکان های مقدس و نورانی که این همه شکوه و جلال دارد، از لابلای سختی ها و مشکلات بسیاری که عالمان دینی در طول سال های متمادی متحمل شده اند، به دست ما رسیده است.
 

هزینه های سنگین علما برای انتقال دین

وی تصریح کرد: برای اینکه دین اسلام به دست ما برسد علما و بزرگان بسیاری زندان، شکنجه و تبعیدهای بسیاری را تحمل کرده اند و امروز دشمن تلاش دارد که دین را از ما بگیرد. 
خطیب حرم رضوی افزود: کتاب لُمعه که یکی از مهمترین کتاب های فقه شیعه است را شهید اول در زندان و در سخت ترین شرایط و با استفاده از کمترین امکانات نوشت‍‍ه است. 
 

اجازه ندهیم بین ما و اهل بیت فاصله بیفتد

وی عنوان کرد: ما نباید اجازه بدهیم که دشمن با استفاده از تبلیغات منفی بین ما و اهل بیت(ع) و بین ما و قرآن که کلام خدا است، جدایی بیندازد. 
خطیب حرم رضوی عنوان کرد: سلامت جسم که در سایه آن می توانیم اعمال عبادی را انجام دهیم از دیگر نعمت های الهی است که در برابر آن باید خدا را شکر کنیم. 
وی ابراز کرد: یکی دیگر از نعمت های الهی محبت اهل بیت(ع) است که این نعمت بزرگترین نعمت محسوب می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی