پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۴

بازدید نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق از دانشگاه علوم اسلامی رضوی 

نماینده رهبر معظم انقلاب در کشور عراق و عضو خبرگان رهبری ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی،  این مجموعه را مبارک و ارزشمند دانست که باید مورد تقویت قرار گیرد تا روز به روز اعتلا یابد.

به گزارش آستان‌نیوز، آیت الله سید مجتبی حسینی، نماینده رهبر معظم انقلاب در کشور عراق و عضو خبرگان رهبری بیان داشت: حمایت آستان قدس رضوی از دانشگاه نقطه قوت مادی و معنوی برای این مجموعه محسوب می شود و ما شاهدیم که این دانشگاه فارغ التحصیلان موفق زیادی را به جامعه ارائه داده است.
آیت الله حسینی بیان داشت: طبیعی است که مکان و مجرای علمی اگر قداست و جایگاه داشته باشد کسی هم که در آنجا تعلم کرده و اشتغال به امور علمی دارد این قداست و معنویت با ذهنش عجین و از برکات آن بهره مند می شود .
نماینده رهبر انقلاب در کشور عراق در ادامه بیان داشت: درس خواندن در چنین مکانی برکات و  قداست و ارزش های والایی دارد به ویژه اینکه این دانش اندوزی برای ترویج دین و تبلیغ اسلام باشد حتما باید همراه با تقوا، ورع و با معنویت همراه باشد.
وی افزود: بنابراین این مجموعه علمی دانشگاه بسیار مبارکی است که باید تقویت شود تا روز به روز ارتقاء و اعتلا داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی