پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام دهه ولایت، در بارگاه منور رضوی صورت گرفت
۱۴۰۲-۰۴-۱۴

پایان اولین دوره طرح بزرگ تفسیرخوانی  

مراسم اختتامیه اولین دوره طرح بزرگ تفسیر خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با ایام دهه ولایت و امامت مراسم اختتامیه طرح تفسیر خوانی قرآن کریم با حضور ۸۰۰ نفر از شرکت کنندگان در این طرح در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی برگزار شد.
رقیه قهرمانی؛ کارشناس دینی و سخنران حرم مطهر رضوی در این مراسم گفت: انسان مومن در هر حالی از دستورات خدا پیروی می کند و در راه خدا ثابت قدم است. 
وی تصریح کرد: انبیاء الهی بر این مدار حرکت کردند و ما هم باید اینگونه باشیم و در راه پیروی از دستورات خدا دچار لغزش نشویم و ثابت قدم باشیم. 
 

تقوای الهی، عامل محبوبیت انسان

این کارشناس مذهبی افزود: انسان مومن همواره از خدا پروا می کند. تقوای الهی باعث محبوبیت فرد در نزد مردم می شود و خداوند محبت انسان درستکار را در دل مردم می اندازد. 
وی عنوان کرد: انسان مومن در همه شرایط و حتی در سختی ها ایمان خود را حفظ می کند و شرایط سخت را به خاطر خدا تحمل می کند. 
گفتنی است؛ طرح تفسیر خوانی قرآن کریم با محوریت کتاب «نکته های روشنکر»؛ شامل سی گفتار تفسیری از رهبر معظم انقلاب که از سی و یکم اردیبهشت ماه به همت اداره دارالقرآن الکریم آستان مقدس رضوی آغاز شده بود، با معرفی برترین ها و تقدیر از آنها به کار خود پایان داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی