پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۴

طرح آموزشی «خانواده پایدار» ویژه بانوان برگزار می‌شود

مرکز قرآن کریم بارگاه منور رضوی با همکاری مکتب نرجس برای خانواده بزرگ مهدالرضا(ع) و مربیان و اساتید این مرکز  طرح آموزشی «خانواده پایدار» را برگزار می‌کند.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: تبیین و ترویج علم دینی و دانش تجربی بومی سازی شده در حوزه مباحث مرتبط با اخلاص و علوم رفتاری در گستره مهارت‌های زندگی و شئون خانواده اعم از انتخاب همسر، تشکیل خانواده، ارتباط موثر و پایدار زوجین، پویاسازی خانواده و فرزندپروری، تلاش در جهت تبدیل دانش خانواده به مهارت‌های لازم در زیست خانوادگی، فرهنگ سازی گفتمان اجتماعی در بستر تمدن سازی اسلامی ایرانی در عرصه خانواده و تربیت اسلامی از جمله اهداف برگزاری این طرح است. 
 

حرکت بر مبنای گسترش آموزش های کاربردی

حجت‌الاسلام و السملین سیدمسعود میریان افزود: طرح «خانواده پایدار» براساس راهبرد گسترش آموزش‌های کاربردی و موثر به صورت حضوری و چهره به چهره با رویکر توسعه فردی و غنی سازی ارتباطات بین فردی در بستر خانواده و جامعه اسلامی از طریق تقویت مهارت‌های لازم در 5 گرایش موضوعی از جمله مهارت‌های اساسی زندگی، انتخاب همسر و تاسیس خانواده، مهارت‌های ارتباطی زوجین، مهارت‌های فرزند پروری،  ادوار کودکی، مهارت‌های فرزندپروری  نوجوانی برگزار می‌شود که هر کدام از این موضوعات پنج گانه در قالب کارگاه‌های آموزشی مهارت محور در 10 جلسه 90 دقیقه در طول ده هفته برگزار می‌شود. 
وی با اشاره به اینکه ثبت نام این دوره آموزشی فقط به صورت اینترنتی و رایگان انجام می‌شود، ادامه داد: علاقه‌مندان خواهر 18 سال به بالا تا دوشنبه 19 تیرماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام به نشانی سامانه  مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به آدرس markazquran.razavi.ir مراجعه کنند.
میریان یادآور شد: کلاس‌های طرح آموزشی «خانواده پایدار» شنبه 24 تیرماه برگزار خواهد شد که مراکز برگزاری کلاس ها درسامانه جامع آموزشی درج شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی