پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار جمعی از تولیدگران و کارآفرینان آذربایجان شرقی؛
۱۴۰۲-۰۴-۱۴

تولیدگران و کارآفرینان مجاهدان میدان نبرد اقتصادی با دشمنان هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز از مهمترین میدان‌های مبارزه و جهاد با دشمنان جبهه اقتصادی است که تولیدگران و کارآفرینان مجاهدان این عرصه هستند.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی که در تبریز انجام شد؛ تولیدگران و کارآفرینان را در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: با پایان دوران دفاع مقدس عرصه جهاد پایان نیافت، بلکه باب دفاع از اسلام در عرصه‌های مختلف از جمله مقابله با جنگ اقتصادی دشمن باز شد و تولیدگران و کارآفرینان امروز در این جبهه در حال دفاع از جامعه اسلامی هستند.
وی با تأکید بر اینکه کارآفرینان با نوآوری، طراحی و راه‌اندازی یک مجموعه تولیدی و ایجاد اشتغال نقشی مهم در رشد و تقویت اقتصاد جامعه دارند، ابراز کرد: کارآفرینان با ایجاد فرصت‌های اشتغال، ضمن ایجاد زمینه بروز مهارت‌ها، استعدادها و تخصص افراد، زمینه تأمین معاش آبرومندانه از طریق کار شایسته را برای عده‌ای از هموطنان خود فراهم می‌کنند و از این طریق کرامت و عزت نفس را در جامعه افزایش می‌دهند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: کار دینی و مذهبی تنها در مسجد و محراب عبادت نیست؛ گاهی محراب و مسجد ما کارخانه‌ها و ذکر ما تولید می‌شود و این فرهنگ دینی اسلام بوده و در همین راستا شعارهای اقتصادی که رهبر معظم انقلاب برای سال‌ها تعیین می‌فرمایند، عین دین است.
وی کار و تلاش از منظر اسلام را امری معنوی و عبادی دانست و عنوان کرد: کار و تلاش اقدامی دینی و ارزشی است و کارآفرینان و تولیدگران با اشتغال زایی و تولید به لحاظ اقتصادی جامعه اسلامی را تقویت می‌کنند، که اجر و ثواب بسیار بالایی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: ایجاد هر یک شغل در حقیقت زنده کردن یک خانواده است و می‌تواند فردی را از بسیاری انحرافات نجات دهد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی