پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۵

اجرای طرح آموزشی مهدالرضا (ع) در ۴۷۰ شعبه سراسر کشور 

 مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: دوره‌های آموزشی  مهد الرضا(ع) با محوریت آموزش قرآن به روش قصه و بازی به نونهالان و کودکان بالای ۵ سال در   ۴۷۰ شعبه و مرکز قرآنی  درسراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، در نشستی با موضوع تشریح برنامه‌های قرآنی آستان قدس رضوی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان و مسئولان و سر کشیک های خادمیاری مرکز جامع ارتباطات مردمی سامانه ۱۳۸در مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این نشست،حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان ضمن ارائه مطالب و تشریح برنامه‌های  قرآنی این مرکز گفت: طرح‌های ملی من قرآن را دوست دارم ، مهدالرضا(ع)، شباب الرضا، شمیم تلاوت رضوی و... از   طرح های قرآنی آستان قدس رضوی است که در حال حاضر با استقبال خوب علافه‌مندان در حال اجراست.
 

از پرمخاطب ترین دوره ها

وی دوره های آموزشی مهدالرضا (ع) را یکی از پر مخاطب ترین برنامه‌های قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر این دوره‌های آموزشی با محوریت آموزش قرآن به روش قصه و بازی به نونهالان و کودکان بالای ۵ سال در  ۴۷۰ شعبه و مرکز قرآنی  درسراسر کشور برگزار می‌شود و بیش از ۳۵ هزار مخاطب دارد.

میریان با اشاره اینکه ثبت‌نام کلاس‌هاي مهدالرضا از ۱۷تیرماه در مشهد آغاز می‌شود، افزود: ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود. این طرح در مشهد ۵۰ هزار مخاطب فعال دارد و۱۳۰ مسجد در سطح مشهد کلاس‌های این دوره آموزشی را برگزار می‌کنند. در صورتی که مساجدی متقاضی اجرای طرح باشند می‌توانند به مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی مراجعه کنند.

وی در ادامه به اجرای طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» اشاره و تصریح کرد: این طرح یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین پروژه آموزشی قرآن در کشور است که با محوریت آستان قدس رضوی و با مشارکت اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی در سطح ملی برگزار می‌شود  و دارای معتبرترین گواهینامه آموزشی در کشور است که تاکنون بالغ ‌بر 47 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، ۱۶ هزار نفر در کلاس‌های آموزشی طرح شرکت کرده‌اند و 11 هزار نفر گواهینامه آموزشی خود را در رشته‌های روخوانی قرآن، تجوید الصلاه و مفاهیم قرآن دریافت کرده‌اند. 

در پایان این نشست مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی نیز به سوالات پرتکرار مخاطبین سامانه ۱۳۸ هم پاسخ داده شد و از زحمات و خدمات خادمیاران مرکز جامع ارتباطات مردمی قدردانی کرد

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی