پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۴

دورهمی خانواده‌ شهدای مدافع حرم به مناسبت عید غدیر در کرج برگزار شد

دورهمی فرهنگی و تفریحی با حضور همسران، فرزندان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم ایرانی و شهدای تیپ فاطمیون در دشت بهشت کرج برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از البرز به همت کانون تخصصی ایثار و شهادت البرز، دورهمی خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در مرکز تفریحی دشت بهشت کرج برگزار شد.
در این برنامه فرهنگی و تفریحی که با حضور همسران، فرزندان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم ایرانی و شهدای تیپ فاطمیون برگزار گردید، برنامه‌های متنوع و جداگانه‌ای برای دختران و پسران، کودکان، نوجوانان و بانوان تدارک دیده شده و اجرا شد.

با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط کانون تخصصی ایثار و شهادت با کانون تخصصی ورزش، مسابقات ورزشی مهیج و جالبی مانند پرتاب دارت، پرتاب توپ، طناب کشی و فوتبال دستی برای نوجوانان برگزار شد.

در همین برنامه دورهمی که از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد، مسابقه و آموزش کاردستی، ساخت گل‌سر، نقاشی، شعر و سرود برای دختران شهدا انجام گرفت که با استقبال این عزیزان مواجه شد.

پس از پذیرایی، تمامی کودکان و نوجوانان  دختر و پسر برای قایق‌سواری به سمت دریاچه دشت بهشت رفتند و با کمک مربیان خادمیار رضوی از قایق سواری روی دریاچه لذت بردند.

بعد از صرف ناهار، پرفسور دُری از اساتید برجسته روانشناسی و کارشناس خانواده در این دورهمی غدیرانه حضور یافت و توانست در ضمن پرسش و پاسخ، برخی مشکلات مادران و همسران شهدا را رفع نماید.

در پایان این دورهمی شهدایی، ساعت پنج عصر، با حضور مصطفایی مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان البرز، از تمامی خانواده‌های معظم حاضر در مراسم و نوجوانان برنده مسابقات مختلف، با اهدای هدایایی، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ در این مراسم نمایندگان بنیاد شهید استان البرز نیز حضور یافتند و همکاری‌های لازم را جهت برگزاری مناسب برنامه‌ها ارائه نمودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی