پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۵

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه امامت و ولایت در عالیشهر

به همت کانون خدمت رضوی شهر عالیشهر و حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مد ظله العالی) به مناسبت دهه امامت و ولایت موکبی در عالیشهر برپا شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، حیدری مسئول کانون های خدمت رضوی عالیشهر گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و مخصوصا عید غدیر خم عید و بیعت با ولایت، با همکاری حوزه مقاومت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) ایستگاهی صلوتی در عالیشهر برپا شده است که با حضور خادمیاران و بسیجیان، خدماتی از جمله پذیرایی، توزیع بسته های فرهنگی به شهروندان  عالیشهر به مدت سه شب ارائه می شود. 

حیدری در ادامه افزود: به مناسبت عید غدیر برنامه های متنوعی در فضای مجازی برگزار می شود که از آن جمله می توان به پویش «هم نامان صاحب غدیر» و «مسابقه کتابخوانی علوی» اشاره کرد.
وی افزود: در برنامه هم نامان صاحب غدیر به قید قرعه به کسانی که دارای نام علی، محمدعلی و... باشند جوایزی اهدا می شود و در مسابقه کتابخوانی علوی نیز که ویژه سن های ۱۳ سال و بیشتر است با عنوان امامت از کتاب انسان ۲۵۰ ساله به عنوان منبع در حال برگزاری است.

حیدری بیان داشت: امام رضا(ع) درباره فضیلت روز غدیر می فرمایند هرکس در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد به همین دلیل در روز عید غدیر خم، غذا بین نیازمندان پخش خواهد شد.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی