پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۷

ارائه خدمات رایگان درمانی به سادات حاشیه شهر مشهد توسط بیمارستان رضوی

به مناسبت عید غدیرخم، حدود 400 خدمت رایگان پزشکی به خانواده‌های سادات محروم حاشیه شهر مشهد توسط گروه جهادی بسیج بیمارستان فوق تخصصی رضوی ارائه شد.

به گزارش آستان نیوز، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «دکتر احمد خسروی» بیمارستان رضوی در راستای اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک و خدمت‌رسانی در حوزه سلامت به مناطق محروم و همچنین در ادامه اجرای طرح «پنجشنبه‌های سلامت» این بیمارستان، 15 تیرماه به حاشیه شهر مشهد اعزام شد.

با استقرار تیم اعزامی بیمارستان رضوی در محل مجتمع مسکونی سادات مشهد، از ساعت 8:30 تا 17 خدمات رایگان درمانی و دارویی به ویژه دندانپزشکی به بیماران محروم سادات این مجتمع ارائه شد.

در این اردوی ویژه عید سعید غدیر، تیمی 21 نفره متشکل از سه دندانپزشک، یک متخصص طب اورژانس، یک بینایی‌سنج، یک کارشناس مامایی، یک روانشناس، دو کارشناس دارویی، شش کارشناس پرستاری و شش کمک پرستار حضور داشتند.

در این اردوی جهادی خدماتی شامل دندانپزشکی، معاینه متخصص طب اورژانس و زنان و مامایی، بینایی‌سنجی، مشاوره روانشناسی، کنترل قند و فشارخون و اهدای داروهای رایگان به سادات ارائه شد.

18 بیمار سادات برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان رضوی ارجاع داده و 8 بیمار هم برای دریافت عینک طبی رایگان معرفی شدند. 

شایان ذکر است، این گروه جهادی در قالب اجرای طرح پنجشنبه‌های سلامت بیمارستان رضوی با هدف ارتقای سلامت جامعه، خدمات ارزنده بهداشتی، درمانی و فرهنگی رایگان را به اقشار محروم و کم‌برخوردار به ویژه در مناطق حاشیه شهر مشهد ارائه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی