پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۷

پر مخاطب ترین آثار انتشارات به‌نشر در 3 ماه نخست 1402

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) پرمخاطب‌ترین و  پراستقبال‌ترین آثار و کتاب‌های موجود در کتابفروشی‎های سراسر کشور این انتشارات را در فصل بهار اعلام کرد.

به گزارش آستان‌نیوز، حسین سعیدی گفت: انتشارات به‌نشر با توجه به يكی از ماموريت‌های خود كه  توزيع بهينه آثار و محصولات رضوی و معارف اسلامی است، جدا از ظرفيت‌های محتوايی چاپ و نشر، در زمينه توزيع كتاب و محصولات فرهنگی مناسب و تایید شده، با بيش از 40 فروشگاه در سراسر كشور، نقش مهم و محوری در حوزه پخش كتاب كشور دارد. 
وی تصریح کرد: علاوه بر ظرفيت كشوری، درگاه اینترنتی Behnashr.com به عنوان فروشگاه اینترنتی کتاب ، وجود بيش از 10 فروشگاه در داخل و اطراف حريم مطهر رضوی و تامين نيازهای معرفتی ميليون‌ها کودک و نوجوانی كه به حرم امام رئوف مشرف می‌شوند، ظرفيت عظيم فرهنگی قابل توجهی را برای این انتشارات ایجاد کرده است . 
 

 فروش 830  هزار نسخه کتاب و محصول فرهنگی در بهار 

وی ادامه داد: در مراکز عرضه و فروش کتاب این انتشارات، آثار سایر ناشران فعال کشور نیز عرضه می‌شود، در سه ماهه نخست سال جاری 830 هزار نسخه کتاب و محصول فرهنگی در مراکز عرضه کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر فروخته شده که از این تعداد 530 هزار نسخه به فروش کتاب اختصاص دارد. 
مدیرعامل انتشارت به‌نشر خاطرنشان کرد: در 3 ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری از مجموع گزارش‎های ثبت شده سیستم مرکزی فروش در کتابفروشی‌‎های به‌نشر در گروه سنی بزرگسال، 6 اثر از جمله رمان‌های «مرا با خودت ببر» و «دعبل و زلفا» به قلم مظفرسالاری، «چشمه‌های بهشت» به نویسندگی محمد هادی زاهدی، رمان «آبی‌ها» اثر مرحوم استاد سعید تشکری و «عقیله» به نویسندگی الهام امین، «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» به قلم محمد حکیمی بالاترین استقبال را داشته‌اند.
سعیدی تصریح کرد: در گروه سنی نوجوان نیز در همین بازه‌ی زمانی مجموعه‌ی «قصه ما مثل شد» و «ماجرای دشت مرموز» به نویسندگی محمد میرکیانی ، «زندگی پر افتخار، سلمان فارسی» اثر محمد مهدی اشتهاردی،  «سلما؛ همسفری از گنبد خضرا» به نویسندگی معصومه یزدانی، «بازیگر پنجم» به قلم محسن هجری و «اعترافات غلامان» از حمید رضا شاه‌آبادی نیز پرفروش‌ترین آثار بوده‌اند.
وی با بیان اینکه «کتاب‌های پروانه» به عنوان آثار به‌نشر ویژه گروه سنی کودک منتشر می‎شوند، گفت: در این گروه سنی نیز مجموعه «داستان‌های شکر خدا»، «کلمه جادویی»، «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» و «داستان‌های پاپاپا» به قلم خانم کِلرژوبرت، مجموعه«قصه‌های حنانه» به نویسندگی علی باباجانی و مجموعه «یک قصه یک حدیث» که در جلدهای مختلف و توسط نویسندگان متعددی نوشته شده است، در شمار آثار پرفروش فصل بهار کتابفروشی‌های به نشر قرار گرفتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی