پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت عید سعید غدیر خم انجام شد، 
۱۴۰۲-۰۴-۱۷

انتشار پیک شادی«سفر مهم» توسط فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار

به مناسبت عید سعید غدیر خم پیک شادی«سفر مهم» به همت فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی تهیه و منتشر شد.

به گزارش آسنان نیوز،  پیک شادی«سفر مهم» به مناسبت عید سعید غدیر خم و با هدف تبلیغ غدیر و آشنایی کودکان با واقعه غدیر خم از سوی فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار تهیه و در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
 مطالب این پیک شادی که ویژه گروه سنی کودک و نوجوان طراحی شده شامل بیان واقعه غدیر خم به زبان قصه، آموزش کاردستی، نقاشی، معما و سرگرمی و سخنی با والدین درباره راه‌های آشنایی و علاقمند کردن کودکان با عید غدیر خم می‌باشد.
لازم به ذکر است فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی در طول سال مطالبی متناسب با مناسبت‌های مختلف جمع بندی و در قالب پیک و یا نشریه تهیه و به علاقمندان ارائه می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی