برگزیده دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در بخش شبکههای اجتماعی با بیان اینکه رسانه و فضای مجازی از بهترین روش برای تولید محتوای فاخر و نشر آن در جهت تعمیق فرهنگ دینی است، گفت: جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) طرحی مثبت برای نشر سیره رضوی است.
جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) بستری مناسب برای نشر سیره رضوی
محمد رضا پیشگاهی برگزیده دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در بخش کاربر فعال در شبکه اجتماعی در گفتگو با آستان نیوز، گفت: بنده در حوزه رسانه و فضای مجازی از سال ۱۳۹۰ مشغول به فعالیت هستم و توفیق و افتخار پوشیدن لباس خادمی امام مهربانی ها را از سال ۹۵دارم.
این فعال فرهنگی ادامه داد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و همه گیری این ویروس در کشور برای رعایت پروتکل های بهداشتی، حرم امام رضا علیه السلام بر روی مشتاقان بسته شد و من خیلی ها را دیدم که دلتنگ زیارت بودند و همان موقع بود که تصمیم گرفتم برای ارتباط مجازی زائرین با حرم امام رئوف صفحه ای را در فضای مجازی با نام مبارک ایشان راه اندازی کنم که با نگاه ویژه ائمه معصومین (ع) الحمد الله این تصمیم محقق شد که خوشبختانه با استقبال چشمگیری هم همراه بود.
پیشگاهی ابراز کرد: جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) طرح بسیار مثبتی جهت ایجاد رقابت سالم در مسیر نشر سیره رضوی و ائمه معصومین(ع) است و الحمد الله در این مسیر پویا عمل کرده است.
برگزیده دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در بخش کاربر فعال در شبکه اجتماعی گفت: امروزه رسانه و فضای مجازی از ملزومات انتشار آثار می باشد و به نظر من بهترین روش برای تولید محتوی و نشر آن در جهت تعمیق فرهنگ دینی است لذا استفاده صحیح از ابزار رسانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیازمند دقت و حساسیت فراوان است.