پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت بنیاد کرامت رضوی انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۴-۱۸

اهدای 82 سری جهیزیه به زوج‌های محروم شهرستان سرایان

به همت بنیاد کرامت رضوی ۸۲ سری جهیزیه بین زوج‌های محروم شهرستان سرایان استان خراسان جنوبی همزمان با ایام خجسته عید سعید غدیرخم توزیع شد.

مدیر امور محرومان بنیاد کرامت رضوی در گفتگو با آستان نیوز با اشاره به اهداف این کارخداپسندانه اظهارکرد: این حرکت توسط بنیاد کرامت و در راستای امر پسندیده ازدواج و همچنین تسهیل‌گری در این حوزه به دستور تولیت آستان قدس رضوی صورت گرفته است. 
سیدمحسن عقدایی همچنین به ارزش ریالی این حرکت اشاره کرد و ادامه داد: این تعداد جهیزیه شامل یخچال، جاروبرقی، لباس شویی، تلویزیون، اجاق گاز و 2 تخته فرش 6 متری است که هرکدام از آن ها حدود 300 میلیون ریال ارزش ریالی دارند.
وی اضافه کرد: در مجموع رقمی بالغ بر 26 میلیارد ریال برای تامین 82 سری جهیزیه از سوی آستان قدس رضوی اختصاص یافته است.
حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی‌نیا ، امام جمعه سرایان نیز در مراسم اهدای این میزان جهیزیه به زوج های محروم با قدردانی از تولیت آستان قدس رضوی اظهارکرد: این روز، روزی به یادماندنی برای شهرستان سرایان است که با عنایت امام رضا(ع)، این حرکت پسندیده برداشته شد و بسیاری از نوعروسان این شهرستان راهی خانه بخت شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی